ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΡΚΟ ΣΙΜΟΝΣΕΛΙ...ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΡΚΟ ΣΙΜΟΝΣΕΛΙ...ΑΦΙΕΡΩΜΑ
24/10/2011

Posted ImageMarco Simoncelli




O Marco Simoncelli (γεννήθηκε στις 20 Ιανουαρίου 1987, στην Cattolica)

Ήταν ο κορυφαίος αναβάτης στο ιταλικό Minimoto Πρωτάθλημα 1996 - 2000. Ο Marco Simoncelli μετακινήθηκε στα 125cc μετά τη κατάκτηση δύο συνεχόμενων τίτλων στο προαναφερθέν πρωτάθλημα. Μετά από μια πολλά υποσχόμενη πρώτη του σεζόν στο 125 Honda Trophy, ο Simoncelli πήρε τον Ευρωπαϊκό τίτλο στα 125cc το 2002 και είχε μια πρώτη γεύση του Grand Prix αγωνιστικά το ίδιο έτος.

Το 2003 συμμετείχε για πρώτη φορα σε πλήρη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Matteoni Racing. Οι καλές εμφανίσεις του στην εποχή που ήταν rookie, τον βοήθησαν να μετακινηθεί στην ομάδα Rauch Bravo το 2004 που με αυτή σημείωσε τη πρώτη νίκη του στα Grand Prix στη βρεγμένη Jerez, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην 11η θέση του πρωταθλήματος συνολικά.

Την επόμενη χρονιά στα 125cc (το 2005) με την ομάδα Nocable.it Race, τερμάτισε στην τελική κατάταξη στην 5η θέση, δίνοντάς του την ευκαιρία να κάνει το άλμα στα 250κε. Η σταθερότητα που είχε σε αυτή την περίοδο τον έφερε στη 10η θέση στο πρωτάθλημα με την Μetis Gilera, (με την οποία συνέχισε και το 2007 και το 2008)

Το 2008 ο Simoncelli έκανε τις πρώτες του νίκες στην κατηγορία των 250cc, με παρθενική νίκη του αυτή στον αγώνα στο "σπίτι του" στο Mugello, και συμμετείχε μάλιστα σε καταπληκτικές μάχες με τους αντιπάλους του κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ψηφίζεται ως ο αναβάτης standout στην κατηγορία, και η Gilera έχεις τις προϋποθέσεις για κάτι καλό με το νέο αστέρι της και με ένα top-of-the-range μηχανάκι RSA για τους τελευταίους αγώνες της σεζόν.

Ο Ιταλός εξασφάλισε την πέμπτη νίκη του το 2008 στο Phillip Island στις αρχές του Οκτωβρίου και τελείωσε το πρωτάθλημα με την τρίτη θέση στη Μαλαισία στο προτελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Έχει πέντε νίκες στα 250cc, και δύο στην κατηγορία 125cc.

Έκανε και μια εφάπαξ εμφάνιση για την Aprilia στα Superbike του Παγκόσμιου πρωταθλήματος στην Imola.

Ξεκίνησε από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης και ήταν ένας από τους τρεις αναβάτες που έπεσαν στον 1ο από τους δύο αγώνες ενώ βρισκόντουσαν στον 5ο γύρο. Στον δεύτερο αγώνα μάχονταν για την 3η θέση, κάνοντας μια παρακινδυνευμένη προσπέραση στον team mate του Max Biaggi για να πάρει την 3η θέση του βάθρου.

Στις 25 Ιουνίου 2009, επιβεβαιώθηκε ότι Simoncelli θα ανέβει στην μεγάλη κατηγορία για το 2010 μετά τη συμφωνία του να οδηγεί για την San Carlo Gresini Honda ομάδα.


Η αρχή της καριέρας του.

Κέρδισε τον Ευρωπαϊκό τίτλο στα 125cc το 2002, κάνοντας επίσης 6 εμφανίσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 125cc σαν wild card. Τον επόμενο χρόνο μπήκε στα MotoGP 125 για όλη τη σεζόν. Το καλύτερο αποτέλεσμα του ήταν μια τέταρτη θέση στο φινάλε της σεζόν στη Βαλένθια.

Το 2004 πήρε τη πρώτη του νίκη σε βρεγμένες καιρικές συνθήκες στο ισπανικό Grand Prix στη Jerez.

Αυτό ήταν το μόνο highlight της εποχής του, και κατέληξε στην 11η θέση στην τελική κατάταξη.

Το 2005 κέρδισε στη Χερέθ και πάλι, αλλά αυτή τη φορά σε στεγνές συνθήκες. Αυτό το αποτέλεσμα αλλά και πέντε άλλοι τερματισμοί στο πόντιουμ τον βοήθησαν να έρθει πέμπτος συνολικά στο πρωτάθλημα.


Μετακίνηση σε 250cc


Το 2006 ήταν ο μόνος για να μετακινηθεί στην κατηγορία 250cc, για την Gilera η οποία σηματοδότησε την επιστροφή της στην ενεργό δράση. Η πρώτη χρονιά του ήταν καλή αν και δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Στους περισσότερους αγώνες τερμάτιζε μεταξύ 7ης και 10ης θέσης. Το καλύτερο αποτέλεσμα του ήταν μια 6η θέση στο κινεζικό γκραν πρι στη Σαγκάη.

Πάλεψε για το τίτλο "Rookie of the Year" μέχρι το τέλος, αλλά τελικά τον έχασε για 7 βαθμούς από τον Shuhei Aoyama που τερμάτισε 10ος στο πρωτάθλημα.

Το 2007 συνέχισε με την ίδια ομάδα. Αυτή η χρονιά ήταν παρόμοια με τη προηγούμενη μιας και ήταν πάλι 10ος στην τελική κατάταξη, χωρίς κανέναν τερματισμό στο πόντιουμ.

Την πρώτη του νίκη στα 250cc την έκανε στο ιταλικό GP στο Mugello την 1η Ιουνίου 2008 στις αμφιλεγόμενες συνθήκες, όταν στον τελευταίο γύρο έκλεισε προς τα αριστερά στην μεγάλη ευθεία, ενδεχομένως για να μπλοκάρει Hector Barbera.

Ο Barbera στη συνέχεια έπεσε πάνω σε αυτόν και ο Simoncelli κέρδισε τον αγώνα με 3 δευτερόλεπτα διαφορά. Ο Barbera ήταν τυχερός που την έβγαλε αλώβητος. Πολλοί φώναξαν για την επιβολή κυρώσεων, αλλά ο Simoncelli διέφυγε χωρίς ποινή (στις 7 Ιουνίου του 2008 έλαβε μια προφορική προειδοποίηση από την επιτροπή ασφάλειας των MotoGP)

Στις 8 Ιουνίου του 2008 ακολούθησε η νίκη του στο Grand Prix της Catalunya μετά την προσπέραση στον Alvaro Bautista στον τελευταίο γύρο, μετά το λάθος του Ισπανού να αφήσει χώρο στην εσωτερική μιας στροφής ενώ απέμεναν μόλις πέντε στροφές ως το τέλος του αγώνα.

Ο Simoncelli πήρε την τρίτη του νίκη στα 250cc στο Sachsenring στο Gran Prix της Γερμανίας στις 13 Ιουλίου 2008 όταν "κτύπησε" Alvaro Bautista και Hector Barbera με περίπου 2,5 δευτερόλεπτα διαφοράς.
Επίσης, κέρδισε και στο αυστραλιανό Grand Prix που πραγματοποιήθηκε στις 3-5 Οκτωβρίου 2008. Νίκησε κατακράτος τον Alvaro Bautista.

Στις 19 Οκτωβρίου του 2008 έκλεισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των 250cc με τη τρίτη θέση στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας στο Sepang

2010

Ο Simoncelli έκανε ένα κακό ξεκίνημα στη σεζόν έχοντας δύο πτώσεις στις δοκιμές του preseason στη Sepang εκ των οποίων στην δεύτερη έσπασε το κράνος του!!!

Μετά την 11η θέση που πήρε στο ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία, ο Simoncelli βελτιώθηκε κατά το υπόλοιπο της σεζόν, τερματίζοντας σε 16 από τους 18 αγώνες μέσα στους βαθμούς και τελείωσε την σεζόν στην 8η θέση με 125 βαθμούς. Η καλύτερή του εμφάνιση ήταν μια 4η θέση στην Πορτογαλία υπολείποντας μόνο κατά 0,06 δευτερόλεπτα του Andrea Dovizioso που τερμάτισε 3ος

2011

Το 2011 ο Simoncelli προβλέπεται ότι θα είναι η έκπληξη της σεζόν. Τερμάτισε 5ος στον πρώτο αγώνα στο Κατάρ, ενώ ήταν πρώτος προτού πέσει στο δεύτερο αγώνα στη βρεγμένη πίστα της Χερέθ.

Στο Estoril πήρε την υψηλότερη θέση της εκκίνησης ως εκείνη τη στιγμή στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία (2η) αλλά "κατάφερε" να πέσει στον πρώτο γύρο του αγώνα.

Κατά τη διάρκεια του Γαλλικού Grand Prix στο Le Mans ο Simoncelli συγκρούστηκε με τον Dani Pedrosa ενώ ήταν σε μάχη για τη 2η θέση. Στην πτώση του ο Pedrosa έσπασε την κλείδα και ο Simoncelli πήρε ποινή ride through τερματίζοντας τελικά 5ος στον αγώνα.

Ο Simoncelli αρχικά είχε αρνηθεί τις κατηγορίες για τη πτώση του Πετρόζα, ισχυριζόμενος ότι δεν έκανε κάτι διαφορετικό σε σχέση με άλλους γύρους και ότι είχε αφήσει χώρο στον Pedrosa.
Πριν από τον επόμενο αγώνα όμως, παραδέχτηκε ότι έπρεπε να προσέξει λίγο τον τρόπο που οδηγάει.


Ο Simoncelli ήταν υποχρεωμένος να συναντηθεί με την επιτροπή ασφαλείας των αγώνων πριν πριν την έναρξη του αγώνα του Σαββατοκύριακο στη Καταλονία.

Στα QP, o Simoncelli εξασφάλισε τη 1η θέση εκκίνησης για πρώτη φορά στα MotoGP, με 0,016 δευτερόλεπτα μπροστά από Casey Stoner

Ωστόσο, η πολύ κακή εκκίνηση που έκανε τον έριξε αμέσως στην 7η θέση και το μόνο που κατάφερε σε όλο τον αγώνα ήταν να ανέβει μόλις μία θέση για να τερματίσει τελικά 6ος πίσω από τον Valentino Rossi. 



R.I.P Marco Simoncelli

ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ !!!


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου