ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Η καταγγελια στον Εισαγγελεα ιχυει ακομα κυριε Κατσε?

Η καταγγελια στον Εισαγγελεα ιχυει ακομα κυριε Κατσε? 

 17/09/2013
Αργησες να ζητησεις συγγνωμη κυριε Κατσε...και για μενα ειναι ψευτικη...γιατι η αληθινη συγγνωμη ερχεται κατευθειαν και οχι μετα απο καταγγελιες στον Εισαγγελεα για μυνηση σε οποιον πιανει το ονομα σου στο στομα του...

Αληθεια...ισχυει ακομα η καταγγελια σου η αλλαξε και αυτο μαζι με την ψευτικη συγγνωμη σου?
Δεν αξιζει πλεον να ασχολειται κανεις μαζι σου μονος σου χαραξες και την πορεια σου στην Ελλαδα
αλλα και στην καριερα σου...τι θα κανει ο μπαοκ δεν ξερω με σενα και δεν με ενδιαφερει πια.
ΑΡΑΓΕ ΟΜΩΣ? ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΑΝ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ?
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.... Δεν υπαρχει περιπτωση....απλα εσυ ισως στην τελικη αναλυση και να το καταλαβες...αυτοι ομως ακομα και δεν προκειται...
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ....

 Ιδου η συγγνωμη του Κατσε...
Ο Eργκους Κάτσε έλυσε τη σιωπή του μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι. Παραδέχθηκε πως ευθύνεται για την αναστάτωση που προκάλεσε στην ομάδα, ζήτησε για μια φορά συγνώμη από τους Ελληνες. Παραδέχθηκε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να πάψει να είναι μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ, ενώ τόνισε πως δεν ξέρει τι είναι ο UCK και πως αν γνώριζε τι πρεσβεύει δε θα το έκανε.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Κάτσε στην "Ωρα των Πρωταθλητών" της Nova:

"Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, τώρα έχω καταλάβει τι έχει γίνει σε εμένα την οικογένεια μου και την ομάδα. Πόσος κόσμος πικράθηκε από αυτό και πόσο μεγάλο θέμα έχει γίνει σε όλη την Ελλάδα", δήλωσε αρχικά ο Κάτσε.

Ποιο είναι το χειρότερο αποτέλεσμα για τον ίδιο: "Το χειρότερο είναι πως έδωσα το δικαίωμα σε κάποιους που μιλούν άσχημα για τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ με έχει βοηθήσει πάρα πολύ, έχει αλλάξει τη ζωή τη δική μου και της οικογένειας μου. Δεν θέλω να μιλούν άσχημα για τον ΠΑΟΚ εξαιτίας μου.

Έχω καταλάβει πως μπορεί πια να μην είμαι σε αυτή την ομάδα, αλλά εξαρτάται από τον κ. Σαββίδη, τη διοίκηση και τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ θα πάρει την καλύτερη απόφαση για την ομάδα".

Αν γνώριζε τι είναι το UCK και τι είπε στην απολογία του: "Δεν γνώριζα τι είναι το UCK. Τη φανέλα τη φόρεσα επειδή είχε τη σημαία της Αλβανίας. Δεν πίστευα πως θα δημιουργούσε πρόβλημα στην Ελλάδα, γιατί εδώ ζω, εδώ μεγάλωσα, εδώ πήγα σχολείο και είναι η δεύτερη πατρίδα μου. Δεν ξέρω πολύ καλά την ιστορία του UCΚ γιατί ήρθα εδώ δύο χρονών, εδώ μεγάλωσα. Και στην Αλβανία όταν πάω οι συμπαίκτες μου με κοροϊδεύουν γιατί δεν μιλάω καλά τη γλώσσα. Τώρα μαθαίνω τον εθνικό ύμνο της Αλβανίας".

Για τη φωτογραφία που βρέθηκε στο προφίλ: "Για τη φωτογραφία θέλω να πω πως δεν την ανέβασα εγώ στο προφίλ μου. Την είχε το παιδί που μας τράβηξε. Την είχε στο προφίλ του πολλές μέρες, κάποιος την είδε την πήρε και την κοινοποίησε με διάφορά σχόλια όταν ήμουν στην Αλβανία με την εθνική. Την κοινοποίησε με κάποια σχόλια που αν θα τα έγραφα εγώ θα ήμουν πολύ χαζός, γιατί εδώ ζω, εδώ έχω μεγαλώσει και εδώ έχω φίλους. Θα ήταν χαζό αυτά να τα έγραφα εγώ".

Από ποιους θα ήθελε να ζητήσει συγνώμη: "Πρώτα από όλα θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα μου, την οποία έχω βάλει σε πολλούς μπελάδες. Και αυτό έχει γίνει εξαιτίας μου. Και επίσης θέλω να ζητήσω συγνώμη από τους Έλληνες για όλο αυτό το θέμα που τους έχω δημιουργήσει, γιατί σέβομαι την Ελλάδα. Εδώ έχω μεγαλώσει και οι περισσότεροι φίλοι μου είναι Έλληνες. Δεν θα ήθελα οι περισσότεροι να σκέφτονται αρνητικά για εμένα".

Αν θα ζητήσει δεύτερη ευκαιρία από τον ΠΑΟΚ: "Ντρέπομαι να ζητήσω δεύτερη ευκαιρία. Το λέω αυτό γιατί ήδη ο ΠΑΟΚ μου έχει δώσει μία μεγάλη ευκαιρία και εγώ πάω να την καταστρέψω με ένα λάθος που έκανα. Αν αποφασίσει ο κ. Σαββίδης, η διοίκηση και ο λαός να μου δώσει αυτή την ευκαιρία, θα προσπαθήσω με τις πράξεις μου να αποδείξω σε αυτούς τους ανθρώπους που έχουν αρνητικές απόψεις και σκέφτονται. Με όλα αυτά που έγιναν έχω ωριμάσει απότομα".

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου