ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Με το 10 ο Τζιμπούρ: "Εχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου" (video)




Με το 10 ο Τζιμπούρ: "Εχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου" (video)
21/1/2011 21:16:01
Την φανέλα με το νούμερο 10 θα φοράει ο Ράφικ Τζιμπούρ στον Ολυμπιακό. Ο Γαλλοαλγερινός πρόβαρε την φανέλα στα γραφεία της Πλατείας Αλεξάνδρας, όπου υπέγραψε το συμβόλαιό του και στην συνέχεια δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω υπογράψει σε έναν μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος είναι να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, να ευχαριστηθώ με τον Ολυμπιακό και να παίξουμε στο τσάμπιονς λιγκ. Για το γεγονός ότι υπάρχουν άλλοι 2 επιθετικοί, εγώ έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου. Το τσάμπιονς λιγκ είναι μία μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα μου, είναι μία διοργάνωση στην οποία ήθελα να αγωνιστώ και ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που μπορεί να με βοηθήσει στις φιλοδοξίες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου