ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Καλοριζικος παικταρα μου, και οπως ειπαμε ε?(video)

Καλοριζικος παικταρα μου, και οπως ειπαμε ε?(video)

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του 24χρονου μέσου από το Μάλι, Σαμπού Γιαταμπαρέ. "Είναι μία σπουδαία εξέλιξη για την καριέρα μου και για αυτό είμαι χαρούμενος".

Ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού θα είναι για τα επόμενα χρόνια ο Σαμπού Γιαταμπαρέ. Ο 24χρονος (2/3/1989) κεντρικός χαφ (1.90 ύψος) από το Μάλι, ο οποίος αποκτήθηκε με κανονική μεταγραφή από την γαλλική Μπαστιά, ανακοινώθηκε επίσημα από τους Πρωταθλητές Ελλάδας. Ο Αφρικανός παίκτης στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως αισθάνεται χαρούμενος για την συνέχεια της καριέρας του στην ομάδα του Πειραιά.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

"Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του 24χρονου ποδοσφαιριστή από το Μάλι, Σαμπού Γιαταμπαρέ.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Γιαταμπαρέ σημείωσε: «Η έλευση μου σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ, όπως ο Ολυμπιακός, είναι μία σπουδαία εξέλιξη για την καριέρα μου και για αυτό είμαι χαρούμενος»

Στα 2.200.000 ευρώ το κόστος της μεταγραφής

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ξόδεψε το ποσό των 2.200.000 ευρώ στην Μπαστιά (σύμφωνα με τους Γάλλους) για την αγορά του Σαμπού Γιαταμπαρέ, ο οποίος θα έχει (κυρίως) τον ρόλο του "8αριού" στο ρόστερ των Πειραιωτών. Η κύρια θέση του είναι εκείνη του κεντρικού χαφ στον άξονα δίπλα στον "κόφτη", αν και μπορεί να αναλάβει αρκετά πόστα στην μεσαία γραμμή όντας "πολυεργαλείο".

Ο Αφρικανός ποδοσφαιριστής πήγε στα γραφεία των Πρωταθλητών Ελλάδας στην Καστέλα του Πειραιά και έβαλε την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τους ερυθρόλευκους. Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ Ολυμπιακός δεν αναφέρει την χρονική διάρκεια της συνεργασίας ανάμεσα στην ομάδα και τον Σαμπού Γιαταμπαρέ, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι τετραετή έως το 2017.

Ο Σαμπού Γιαταμπαρέ ξεκίνησε την καριέρα του από την Καέν (2008-2011, 57 συμμετοχές και 3 γκολ), στη συνέχεια αγωνίστηκε στη Μονακό (2011-2012, 9 συμμετοχές και 1 γκολ), ενώ την περασμένη σεζόν είχε μία γεμάτη χρονιά με την Μπαστιά (2012-2013, 31 συμμετοχές και γκολ). Είναι διεθνής και με την εθνική ομάδα του Μάλι, μετρώντας 5 συμμετοχές.



ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου