ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Κετσπάγια: «Δεν έχω μιλήσει με ΑΕΚ, αλλά… ποτέ μη λες ποτέ»

Ανοικτό το ενδεχόμενο να εξετάσει πρόταση της ΑΕΚ για την ανάληψη της τεχνικής της ηγεσίας άφησε ο Τιμούρ Κετσπάγια μιλώντας στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Γεωργίας ξεκαθάρισε πως δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί του κάποιος από τους ανθρώπους της «Ένωσης», αλλά-παρότι επισήμανε πως έχει συμβόλαιο-δεν έκλεισε καμία πόρτα.

«Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από την ΑΕΚ. Έχω συμβόλαιο μέχρι τη λήξη των προκριματικών του Euro 2012», δήλωσε ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού και της Ανόρθωσης, ενώ πρόσθεσε: «Θέλω να τηρήσω τη συμφωνία με τους ανθρώπους της ομοσπονδίας. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την εθνική ομάδα της Γεωργίας και δεν μπορώ να συζητήσω στην παρούσα φάση, αλλά… ποτέ μη λες ποτέ».

 O ALEX WEB RAIO ΛΕΕΙ.....
Να ερθης μωρη λαγοκοτα και εγω θα σε υποδεχθω  οπως σου αξιζει....και για αυτα που εκανες και για αυτα που ειπες!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου