ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

"Πανηγύρισα με την καρδιά μου"

"Πανηγύρισα με την καρδιά μου"
27/9/2010

Ο ΠΑΝΤΕΛΙΤΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...Εντυπωσιασμένος από τις συνθήκες και το κλίμα που έχει συναντήσει στον Ολυμπιακό δηλώνει στον τύπο της πατρίδας του ο Μάρκο Πάντελιτς: «Όλα είναι υπέροχα εδώ. Πιστεύω πως δεν θα μπορούσα να έχω κάνει καλύτερη επιλογή το καλοκαίρι. Ο σύλλογος είναι υπέροχος, ο κόσμος είναι υπέροχος, ο προπονητής εμπνέει το σεβασμό και υπάρχουν ποιοτικοί παίκτες στην ομάδα. Εγώ είμαι πάντα διψασμένος για γκολ και στο ματς με τον Αστέρα με τροφοδότησαν εξαιρετικά. Απολαμβάνω κάθε στιγμή και αυτό βγαίνει στο γήπεδο. Είναι σημαντικό να κερδίζει η ομάδα για να πετύχουμε τον μεγάλο μας στόχο που είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Το σημαντικό είναι ότι νιώθω δυνατός για κάθε πρόκληση. Είμαι χαρούμενος που συνέχισα το σερί μου στα γκολ στο ελληνικό πρωτάθλημα, κάτι που με ικανοποιεί ιδιαίτερα. Θεωρώ πως είναι πολύ καλό τόσο για εμένα, όσο και για τον Ολυμπιακό να σκοράρω. Πιστεύω πως ήταν μια σπουδαία στιγμή για εμένα και το πανηγύρισα με την καρδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου