ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Ζαραδούκας: "Είμαι έτοιμος"

Ζαραδούκας: "Είμαι έτοιμος"

Ο Γιάννης Ζαραδούκας μίλησε για την παρουσία του στην Εθνική ομάδα και την ανυπομονησία του να αγωνιστεί στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" με τη φανέλα του Ολυμπιακού, ενώ τόνισε πως είναι αγωνιστικά έτοιμος να βοηθήσει άμεσα τους ερυθρόλευκους.
Ο Έλληνας διεθνής αμυντικός βρέθηκε από τον εφιάλτη του υποβιβασμού με τον Βόλο, να έχει "αγκαλιάσει" το όνειρο της πρόκρισης στο Euro 2012 με την Εθνική ομάδα και παράλληλα να έχει πλέον την ευκαιρία να αγωνίζεται για τον μεγαλύτερο σύλλογο της χώρας.
Ο Γιάννης Ζαραδούκας έκανε δηλώσεις στον "Πρωταθλητή" και αναφέρθηκε στην παρουσία του στην Εθνική ομάδα, την ανυπομονησία του να αγωνιστεί στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" με τη φανέλα του Ολυμπιακού, ενώ τόνισε πως είναι αγωνιστικά έτοιμος να βοηθήσει άμεσα τους ερυθρόλευκους. Παράλληλα ο 25χρονος μπακ εξέφρασε την πεποίθηση του πως οι Πειραιώτες μπορούν να νικήσουν την Ντόρτμουντ στο Φάληρο και να πάρουν το πρώτο τρίποντο στο Champions League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ζαραδούκα στον "Πρωταθλητή":


Για το αν αυτή είναι η καλύτερη περίοδος στην καριέρα του:

""Είναι σίγουρα. Ζω ένα όνειρο με όλο αυτό που συμβαίνει και είμαι πολύ χαρούμενος που πήγαν όλα καλά και δώσαμε μία μεγάλη χαρά στον κόσμο. Ελπίζω να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα και με την Γεωργία".

Για την πρώτη του εμφάνιση με τη φανέλα του Ολυμπιακού στο "Γ. Καραϊσκάκης":

"Ανυπομονώ για αυτή τη στιγμή. Θέλω πάρα πολύ να ζήσω και εγώ αυτήν την ατμόσφαιρα. Είναι... άλλο Καραϊσκάκη, άλλωστε, με τον κόσμο του Ολυμπιακού μέσα. Από εκεί και πέρα, εγώ είμαι έτοιμος για να βοηθήσω την ομάδα άμεσα. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της".

Για το κρίσιμο παιχνίδι με τη Ντόρτμουντ:

"Και βέβαια μπορεί. Και ενώ εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω, θα είμαι δίπλα στους συμπαίκτες μου από την κερκίδα, γιατί αυτό το ματς πρέπει να το πάρουμε και μπορούμε".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου