ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Νέα επιθυμία Γιοβάνοβιτς για Ολυμπιακό


Νέα επιθυμία Γιοβάνοβιτς για Ολυμπιακό

12 Απριλίου, 2011
ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣΟ Σέρβος άσος της Λίβερπουλ  Μίλαν Γιοβάνοβιτς , μιλώντας στον «Πρωταθλητή» εξέφρασε την επιθυμία του να συνεχίσει στους «ερυθρόλευκους».
«Έχω συμβόλαιο με την Λίβερπουλ και δεν μπορώ να πω τίποτα για το αν υπάρχουν επαφές ή όχι. Αυτό το οποίο θέλω να σας διαβεβαιώσω είναι ότι θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό», ήταν τα πρώτα λόγια του έμπειρου μεσοεπιθετικού.
Και συνέχισε: «Πάντα στο μυαλό μου είναι αυτή ομάδα. Μίλησα και με τον Μάρκο Πάντελιτς πρόσφατα και μου επιβεβαίωσε όλα όσα γνώριζα για τον σύλλογο. Ο Πάντελιτς μου είπε ότι όλα είναι τέλεια και πως ο Ολυμπιακός δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανένα μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ. Μου μετέφερε για το δέσιμο που έχει με τους οπαδούς και πως υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες από τον πρόεδρο».
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου