ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Παλι οι οπαδοι της ΑΕΚ θα πληρωσουν το μαρμαρο?

Παλι οι οπαδοι της ΑΕΚ  θα πληρωσουν το μαρμαρο?
22/6/2012
 

Eνταξει...αλλιώς είναι ν’ απευθύνει ο Μαυρος  κάλεσμα στους φίλους της ΑΕΚ...αλλα παλι αυτοι θα πληρωσουν το μαρμαρο?Δεν λεει κατι νεο, ολα οσα προηγηθηκαν suporters, original και ολα οσα δημιουργηθηκαν μιλανε για να βαλει πλατη ο κοσμος της ΑΕΚ, τι καινουργιο εχει δηλαδη η προταση Μαυρου...Νοτιαδες, Παπαδες, Χατζηιωάννου, και αλλοι μετοχοι ...εξαφανιζολ....αστα...ΚΡΙΜΑ...

Η μορφή της «Ένωσης» ανέλυσε το σχέδιο για τη σωτηρία της ΠΑΕ, εξηγώντας πως δεν έχει οικονομικούς παράγοντες πίσω του, αλλά πίστη πως ο κόσμος θα το στηρίξει.
Βγαίνει μπροστά ο Μαύρος!
Το σχέδιο του Θωμά Μαύρου βασίζεται σε τρία σημεία. Το πρώτο προβλέπει την δημιουργία ενός ειδικού λογαριασμού, σε συνεργασία με την ΠΑΕ, στον οποίο ο κάθε φίλος της Ένωσης που ενδιαφέρεται θα καταθέτει το ποσό που έχει την δυνατότητα (σ.σ μίνιμουμ τα 20 ευρώ), το οποίο σε περίπτωση που το εγχείρημα δεν στεφθεί με επιτυχία, θα επιστραφούν.

Το δεύτερο έχει να κάνει με την στήριξη του κόσμου στα διαρκείας και το τρίτο έχει να κάνει με επαφές με άλλους εύπορους ΑΕΚτσήδες που θα προσπαθήσει να πείσει για να ενισχύσουν την προσπάθεια, γνωρίζοντας βέβαια ότι με την οικονομική συγκυρία που υπάρχει, το έργο του δεν θα είναι εύκολο.

Eπιπλέον, τόνισε ότι είχε συνάντηση με μετόχους όπως ο κ. Νοτιάς και ο κ. Χατζηιωάννου οι οποίοι του ξεκαθάρισαν ότι δεν μπορούν να βοηθήσουν οικονομικά την δεδομένη περίοδο ενώ ο δεν απευθύνθηκε καν στον κ. Παππά.


Αναλυτικά η τοποθέτηση του Θωμά Μαύρου:


Είναι μια απόφαση που πήρα για την ΑΕΚ. Ξέρουμε την κατάσταση που υπάρχει και πόσο τραγική είναι. Μου ήρθε να βγω μπροστά σκεπτόμενος ότι είναι εξευτελισμός για την ΑΕΚ να πέσει στην Δ’ εθνική. Είμαι εδώ μόνος μου, με το όνομα μου και την αγάπη μου για την ΑΕΚ. Βγαίνω μπροστά για να συγκεντρώσουμε χρήματα για την ΑΕΚ. Πήγα σε μετόχους της ΑΕΚ. θέλουμε άμεσα 2 εκατ. ευρώ για το άρθρο 44 και για να πληρωθούν οι υπάλληλοι της ομάδας και μετά περίπου 3,5 εκατ. ευρώ για τους παίκτες και άλλες υποχρεώσεις. Τα είπα με τον Νοτιά που με συνάντησε με χαρά. Είπαμε κάποια πράγματα, αλλά δεν μπορεί να βοηθήσει τώρα οικονομικά. Δεν μπόρεσε να τον πείσω. Ένας άλλος δεν με δέχθηκε καν. Δεν το κατηγορώ. Είναι ο κ. Χατζηιωάννου.

Από ευγένεια και μόνο θα έπρεπε να με ακούσει θεωρώ. Το ζητούμενο τώρα είναι να βάλουμε γκολ. Δηλαδή, να βρούμε λεφτά. Απομένει πια μόνο ο κόσμος της ΑΕΚ. Πως; Να σε πιστέψουν, να δουν όραμα για μια καλύτερη μέρα της ΑΕΚ. Η πρόταση μου είναι όσοι εύποροι ΑΕΚτζήδες υπάρχουν να έρθουν να βοηθήσουν. Όσοι είναι…. Εγώ δεν θα πω πόσα θα βάλει ο καθένας. Όσο θέλει. Βάζουμε μίνιμουμ 20 ευρώ. Να στερηθεί μια μέρα κάτι για να βοηθήσει την ΑΕΚ, ξέρω ότι θα το κάνει. Μετά θα τρέξουμε τα διαρκείας. Να μαζευτεί ένα σεβαστό ποσό για την ΑΕΚ. Για να τρέξει η ΑΕΚ και να μπορεί να λειτουργεί και να μην βρεθούμε πάλι στο σημείο μηδέν σε λίγο καιρό. Ευελπιστώ ότι θα το δουν και με καλό μάτι και οι επενδυτές. Να αρχίσουμε σιγά – σιγά να φτιάχνουμε μια καλή ομάδα. Έτσι θα έρθει και ο επενδυτής που θα κάνει την ΑΕΚ ξανά μεγάλη. Αυτό είναι και το πιο καλό και πιο σωστό.

Θα πω κάτι σκληρό. Χρειαζόμαστε αρκετά χρήματα για να προχωρήσει η ΑΕΚ. Δεν έχω ψάξει πολύ αλλά χρειαζόμαστε 10-12 εκατ. ευρώ για να καλύψουμε ένα μεγάλο μέρος. Όχι όλα. Ειλικρινά χρήματα που δεν μπορεί.

Δεν μπορώ να περιφέρομαι στην ΑΕΚ και να είναι απλήρωτοι όλοι. Αλλά δεν μπορώ και να μην πω τίποτε. Έτσι πρέπει να πάμε προς ανάπτυξη και πρόοδο. Το λέω τώρα. Είναι η ωμή πραγματικότητα. Το βράδυ θα έρθει ο κ.Δημητρέλος εδώ. Θα ανοίξει η ΠΑΕ ένα λογαριασμό. Οσοι θέλουν θα βάλουν. Αν δεν προχωρήσει κάτι, θα επιστραφούν τα χρήματα. Θα μπει ένα χρονικό περιθώριο. Από εκεί και από τα διαρκείας και από τα απλά εισιτήρια περιμένουμε έσοδα.
Πρέπει να ανοίξει άμεσα και να δούμε πως θα γίνει να τα παίρνουν πίσω. Πρέπει να μαζέψουμε το μπάχαλο πριν πέσει η ΑΕΚ στην Δ’ εθνική.

Αν είναι καλύτερη η κίνηση του Ντέμη ας προχωρήσει και να σώσει την ΑΕΚ. Μακάρι να είναι καλύτερη και να πετύχει. Εγώ δεν θέλω να δω την ΑΕΚ στην Δ’ εθνική και να ξέρω ότι προσπάθησα να το αποτρέψω. Η καλύτερη λύση να προχωρήσει.

Σε γενικές γραμμές αν μπω στην ΑΕΚ είναι η ενότητα το ζητούμενο. Με διχασμό δεν έχει νόημα να μπω. Μεταξύ τους οι οργανωμένοι έχουν κάτι διαφορές, κάτι λογικό αφού είναι πολλοί και τέτοια. Μου είπαν ότι θα είναι όλοι μαζί μου… ταλιμπάν. Το θέμα είναι να σωθεί η ΑΕΚ και να προχωρήσουμε όλοι μαζί.

Αν πας στο Καραϊσκάκη για ισοπαλία, θα χάσει. Έτσι ξέρω εγώ. Για αυτό λέω και ωμά την αλήθεια. Αν δεν μαζευτούν όσα πρέπει, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Θα είναι δώρο άδωρον. Όποιος ενδιαφέρεται, θα πάω να τον δω. Όσους είδα, ήταν ξεκάθαροι με επιχειρήματα. Αν έρθουν καινούργιοι είμαι εδώ. Μέχρι στιγμής όμως δεν υπάρχει κάτι.

Δεν ψοφάω για πρόεδρος. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρουν οι στόχοι και ποδοσφαιρικά πως προοδεύει η ομάδα από τα μικρά μέχρι την πρώτη ομάδα. Μαζί μου είναι μόνο ο Χρήστος Κωστής, τον οποίο δέχθηκα με μεγάλη χαρά. Δεν σκέφτομαι το παρελθόν. Όποιος θέλει να βοηθήσει είμαι εδώ. Ξεχνάμε τα πάντα και πάμε μπροστά. Ενότητα για να πάμε μπροστά για μια ΑΕΚ που ονειρευόμαστε όλοι μας.

Δεν θέλω να μπω και μετά να βγω. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά για την ΑΕΚ. Πρέπει να προβλέπεις κάποια πράγματα. Θέλω μια ΠΑΕ να είναι όλα σε διαφάνεια. Να ξέρει ο καθένας τι γίνεται. Αν δεν πετύχει, θα πάρει ο κόσμος τα λεφτά του πίσω. Θέλω ανθρώπους νέους δίπλα μου, που θα λειτουργούν ως φίλοι. Στόχος μου είναι μέσα σε 3 χρόνια να έχουμε μια δυνατή ομάδα με δικό της γήπεδο. Όταν κλείσει ο λογαριασμός θα μιλήσω με τον κ.Νοτιά, τον κ.Δημητρέλο και όλους τους μετόχους τι θα γίνει διοικητικά.

Μίλησα με τον Μελισσανίδη. Είχαμε μιλήσει ξανά. Ήξερα τι σκέφτεται. Ήταν υποχρέωση μου να τον δω και να τον ενημερώσω. Μου είπε καλή επιτυχία. Έχει κάποια επιχειρήματα, αλλά δεν θέλει να εμπλακεί τώρα. Έχω την αίσθηση ότι αν μαζευτούν πολλά χρήματα από τον κόσμο θα συγκινηθούν οι μέτοχοι. Ειδικά ο Νοτιάς, έτσι όπως τον είδα και τον άκουσα.

Έχουμε την περηφάνια μας για ότι κάναμε. Ακόμη και αν δεν πετύχουμε θα είμαστε παλικάρια. Θα ξέρω ότι δεν έμεινα αμέτοχος, ενώ η ΑΕΚ έπεφτε στην Δ’ εθνική. Είμαι ξεκάθαρος ότι δεν μπλέκομαι και είμαι αντίθετος σε περίπτωση που πάει η ΑΕΚ στο Πρωτοδικείο.

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου