ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Συνεχίζει στην Καντού ο Τρινκιέρι

Συνεχίζει στην Καντού ο Τρινκιέρι

Ο Αντρέα Τρινκιέρι, σε δηλώσεις του τόνισε πως δεν γνωρίζει τίποτα για το ενδιαφέρον είτε του Ολυμπιακού, είτε του Παναθηναϊκού, επισημαίνοντας πως θα παραμείνει κόουτς στη Καντού.
Ο Ιταλός τεχνικός της Καντού, Αντρέα Τινκιέρι, σε δηλώσεις του στην La Provincia, τις οποίες αναδημοσιεύει η sportando, ξεκαθάρισε πως δεν γνωρίζει τίποτα για φημολογούμενο ενδιαφέρον περί Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, ξεκαθαρίζοντας πως έχει συμβόλαιο με την Καντού, το οποίο και θα τιμήσει παραμένοντας στην ομάδα και την επόμενη σεζόν.
 
Συγκεκριμένα, ο 44χρονος κόουτς, δήλώσε: "Δεν έχω να πω τίποτα για την φημολογία περί ενδιαφέροντος Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού για μένα.

Δεν έχω πρόβλημα να μιλήσω για αυτό, αλλά δεν έχω να πω κάτι. Δεν υπάρχει τίποτα με τις ελληνικές ομάδες, οπότε δεν έχω να δικαιολογηθώ για κάτι.

Έχω κανονικά συμβόλαιο συνεργασίας με την Καντού για έναν ακόμη χρόνο και συνεχίζω να δουλεύω για την ομάδα μου. Μάλιστα, αυτή την στιγμή που μου καλέσατε στο τηλέφωνο, είμαι στο γραφείο μου και δουλεύω το πρότζεκτ της ομάδας ενόψει της νέας σεζόν", είπε ο Αντρέα Τρινκιέρι.

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου