ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Σάντος: «Δεν μπορούσα να παραμερίσω την επιθυμία μου»

Σάντος: «Δεν μπορούσα να παραμερίσω την επιθυμία μου»

09/04/2014
 
 Για πολλοστή φορά ο Φερνάντο Σάντος εξήγησε τον λόγο για τον οποίο αποφάσισε να μην παραμείνει στον πάγκο της Ελλάδας μετά το Μουντιάλ, αποκαλύπτοντας ότι ήδη έχει κάνει επαφές για το μέλλον του.

Σάντος: «Δεν μπορούσα να παραμερίσω την επιθυμία μου»

Ιδανική θα ήταν η συνέχιση της συνεργασίας του Φερνάντο Σάντος με την Εθνική Ελλάδας, όμως – όπως δήλωσε και ο Πορτογάλος τεχνικός – δεν μπορούσε να βάλει στην άκρη την επιθυμία του να εργαστεί ξανά σε κάποιον σύλλογο.

Από εκεί και πέρα, ο ομοσπονδιακός προπονητής τόνισε σε πορτογαλικό κανάλι πως ήδη έχει έρθει σε επαφή με κάποιες ομάδες, όμως δεν βιάζεται ακόμα να αποφασίσει για το μέλλον του.

«Μου αρέσει πολύ η Εθνική Ελλάδας. Μου αρέσουν πολύ οι Έλληνες και τους αρέσω επίσης. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι ο τέλειος γάμος. Δεν μπορώ, όμως, να συμφιλιωθώ με το συναισθηματικό δέσιμο με την Ελλάδα, και να παραμερίσω την επιθυμία να προπονήσω κάποιο σύλλογο», ήταν το σχόλιο του 60χρονου κόουτς στην εκπομπή του RTP για την εμπειρία του στον πάγκο της «γαλανόλευκης».

Στη συνέχεια, ο Σάντος αποκάλυψε πως ήδη έχει έρθει σε επαφή με κάποιες ομάδες, αφήνοντας μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην πατρίδα του (φήμες τον θέλουν να έχει μιλήσει με την Πόρτο):

«Έχω αρχίσει κάποιες επαφές, αλλά ακόμη δεν βιάζομαι. Αυτή την στιγμή δεν ξέρω ποια θα είναι η απόφασή μου, θέλω να την σκεφτώ καλά και σίγουρα θα είναι μετά το Μουντιάλ. Εάν το πορτογαλικό πρωτάθλημα είναι ελκυστικό για τους προπονητές που δεν είναι Πορτογάλοι, θα είναι επίσης και για τους Πορτογάλους».

Καταλήγοντας, ο Πορτογάλος αναφέρθηκε στο δυνατό σημείο της Ελλάδας εν όψει του Μουντιάλ στη Βραζιλία: «Το πιο δυνατό σημείο της Ελλάδας, είναι οι κεντρικοί της αμυντικοί. Έχω επτά ή οκτώ που μπορούν να παίξουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά θα πάρω μόνο τρεις γιατί υπάρχουν και παίκτες σαν τον Κατσουράνη, που μπορούν να παίξουν σε περισσότερες θέσεις από μια και χρειάζομαι περισσότερους παίκτες στο κέντρο».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου