ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Θέλει Τσέλσι ο Γουίλιαν

Θέλει Τσέλσι ο Γουίλιαν

26/01/2012
Θέλει Τσέλσι ο Γουίλιαν
Ιδιαίτερα ελκυστική βλέπει την προοπτική της Πρέμιερ Λιγκ και της Τσέλσι ο Γουίλιαν της Σαχτάρ Ντόνετσκ και ελπίζει να πραγματοποιηθεί η μεταγραφή παρά το πρώτο ναυάγιο των διαπραγματεύσεων των δύο πλευρών.

Ο 23χρονος Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός έχει ρήτρα 29 εκ λιρών και έτσι η πρόταση των «μπλε» που ανήλθε στις 16,5 εκ λίρες απορρίφθηκε. Ωστόσο Ο Γουίλιαν θέλησε να τονίσει την επιθυμία του να αγωνιστεί στην Τσέλσι ώστε να πείσει τον Αμπράμοβιτς να επανέλθει:

«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα είμαι καλά αν πάω στην Αγγλία, επειδή έχω αγωνιστεί κόντρα σε αγγλικούς συλλόγους στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αν αγωνιστώ στην Πρέμιερ Λιγκ θα είναι ό,τι καλύτερο για μένα ενόψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου του 2014 και τη συμμετοχή μου στην εθνική Βραζιλίας. Αυτός είναι και ο στόχος μου. Είχαν ενδιαφερθεί οι Μπαρτσελόνα και Άρσεναλ στο παρελθόν, αλλά τώρα υπάρχει η Τσέλσι».
www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου