ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Γιορντάνοφ: "Ευτυχισμένος για την ομάδα μου"

Γιορντάνοφ: "Ευτυχισμένος για την ομάδα μου"

Ο Μπόμπι Γιορντάνοφ οδήγησε τον Ολυμπιακό στην κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας και αναδείχθηκε ο MVP του Final-4. Ο Βούλγαρος δήλωσε ευτυχισμένος για την ομάδα του και ευχαρίστησε προπονητές και συμπαίκτες. "Κερνάω εξετάσεις όλα τα παιδιά!", δήλωσε χαριτολογώντας ο Γιώργος Στεφάνου.
Ο Ολυμπιακός μετά το Λιγκ Καπ, κατέκτησε και το Κύπελλο Ελλάδας επικρατώντας με 3-0 στον τελικό του Φοίνικα Σύρου. Μετά το τέλος του αγώνα η κάμερα της Nova βρέθηκε στα αποδυτήρια καταγράφοντας το ξέσπασμα χαράς των ερυθρόλευκων.
Ο MVP του τελικού, Μπόγιαν Γιορντάνοφ, ήταν αυτός που οδήγησε τον Ολυμπιακό στην κατάκτηση του τροπαίου και μετά το ματς σαφώς ικανοποιημένος, τόνισε: "Είμαι ευτυχισμένος για την ομάδα μου. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες, τον προπονητή μου για τη βοήθεια τους".

"Κερνάω εξετάσεις όλα τα παιδιά! Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Κάποια στιγμή ξεμείναμε κι από ενέσεις, ρωτήστε το γιατρό", δήλωσε από την πλευρά του ο Γιώργος Στεφάνου ο οποίος θυμήθηκε τα πολλά προβλήματα τραυματισμών που ταλαιπώρησαν τον Ολυμπιακό φέτος.


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου