ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Μανωλάς: «Εγώ κοιτάω τον Ολυμπιακό»

Μανωλάς: «Εγώ κοιτάω τον Ολυμπιακό»

07/06/2014
 
 «Ό,τι πει ο Ολυμπιακός», ήταν η απάντηση του Κώστα Μανωλά σε ερώτηση που δέχθηκε σχετικά με το μέλλον του και το ενδεχόμενο να πάριε μεταγραφή με ομάδα του εξωτερικού.

Μανωλάς: «Εγώ κοιτάω τον Ολυμπιακό»
Ο Κώστας Μανωλάς επεσήμανε ότι το ενδιαφέρον του είναι στραμμένο στον Ολυμπιακό και όχι στο ενδεχόμενο να πάρει μεταγραφή.

«Είμαι στον Ολυμπιακό, κοιτάω την ομάδα μου. Αν ο Ολυμπιακός έχει πρόταση και θέλει να με πουλήσει, εγώ είμαι ανοιχτός», ήταν τα λόγια του διεθνούς αμυντικού στην κρατική τηλεόραση.

«Όπως έχω πει και άλλες φορές προτεραιότητά μου είναι ο Ολυμπιακός. Ό,τι πει ο Ολυμπιακός», κατέληξε.


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου