ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Ο Σωτήρης Νίνης υπηρετεί τον στρατό από το σπίτι του

Ο Σωτήρης Νίνης υπηρετεί τον στρατό από το σπίτι του

Μάλλον όλοι μείναμε στο Γεώργιος Καραϊσκάκης και τα επεισόδια που έγιναν που γίνονται που θα ξανά γίνουν αν δεν πάρει κάποιος μετρά.

Αλλά κάτι που πέρασε στα ψηλά και κανείς δεν του έδωσε σημασία.
Και δράττομαι της ευκαιρίας από μια ατάκα του Σωτήρη Νινη που λέει αν ήταν το παιδί σας ?
Δεν λέω ότι έχει άδικο.
Αλλά θα ήθελα να του πω όμως κάτι άλλο γι'αυτή την ατάκα.
Κ. Νινη το παιδι μου έμενα υπηρέτησε την πατρίδα, το παιδί μου έμενα πήγε στα σύνορα, το παιδί μου έμενα ξενύχτισε τα βράδια για να κοιμάσαι εσύ στο κρεβατάκι σου και να παίρνεις τον παχυλό σου συμβόλαιο!
Το παιδί μου έμενα έμεινε 1 μηνά χωρίς να βγει από το στρατό, το παιδί μου έμενα έμεινε μέσα για προπαίδευση για να πάει να ορκιστεί και όχι στο σπίτι του όπως εσύ και στην δουλεια του και πήγε μόνο για ορκωμοσία όπως εσύ και μετά θα εμφανιστεις μόνο για να πάρεις το απολυτήριο !
Μάλλον η σαπίλα της Ελλάδας ξεκινά από εκεί που υπάρχουν δυο μετρά και δυο σταθμά.
Ακόμα και από το ποδόσφαιρο που είναι μια μικρή μικρογραφία της κοινωνίας μας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου