ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

«Ευχαριστώ τον Ολυμπαικό για όσα μου προσέφερε»

«Ευχαριστώ τον Ολυμπαικό για όσα μου προσέφερε»

11 Αυγούστου, 2011 
O πρώην παίκτης και αργότερα σκάουτερ του Oλυμπιακού, Ανδρέας Νινιάδης  τόνισε ότι οι ερυθρόλευκοι άλλαξαν τη ζωή του και ευχαρίστησε την ομάδα για όσα του πρόσφερε.
Ο «Νίνι»  σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Εξέδρα» είπε:

ΝΙΝΙΑΔΗΣ«Να με πειράξει που με έδιωξαν; Γιατί; Κατ΄αρχάς να σου πω ότι δεν μπορεί κάποιος να δουλεύει για πάντα στον Ολυμπιακό. Ήρθε νέα διοίκηση, κάποιοι καινούργιοι άνθρωποι, και είναι λογικό να θέλουν αλλαγές. Δηλαδή τι; Θα πρέπει να βγαίνω και να κατηγορώ ή να βγάζω από μέσα μου πίκρα; Ποτέ δεν θα το έκανα αυτό γιατί δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Ήρθα στον Ολυμπιακό ως ποδοσφαιριστής το 1996 και από τότε η ζωή μου άλλαξε σε μεγάλο βαθμό. Ο σύλλογος μου πρόσφερε πολλά. Έζησα μεγάλες στιγμές, αξέχαστες στιγμές Και τώρα έρχονται και μου λένε ότι θέλουν να τελειώσει η συνεργασία μας. Έτσι είναι τα πράγματα, έτσι είναι η ζωή. Εγώ θα λέω πάντα ευχαριστώ στον Ολυμπιακό για τα όσα μου πρόσφερε και ως ποδοσφαιριστή αλλά και στις θέσεις που είχα στην ομάδα κατά καιρούς.
Εγώ νομίζω ότι στα διάφορα πόστα που ήμουν τα τελευταία χρόνια έκανα πάντα ό,τι έπρεπε και δούλευα με συνέπεια και με μεράκι. Γι΄αυτό λέω ότι αγαπάω τον Ολυμπιακό και το ποδόσφαιρο. Και αυτό θα συνεχίσω να το λέω. Αγαπάω αυτόν τον σύλλογο και το ποδόσφαιρο και θα είμαι πάντα κοντά. Δεν τελειώνουν όλα με ένα «δεν σε θέλουμε πλέον» ή «δεν μας κάνεις», τόνισε αρχικά ο Ανδρέας Νινιάδης και στη συνέχεια αναφέρθηκε στον Βαγγέλη Μαρινάκη.

«Εγώ βλέπω ότι ο κ. Μαρινάκης έχει στο μυαλό του πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό, έχει μεγάλα σχέδια. Και μου αρέσει πολύ που βλέπει το αύριο και όχι μόνο τώρα. Να πάρουμε δηλαδή το πρωτάθλημα και όλα καλά. Έχει μέλλον ο σύλλογος και καλές προοπτικές, όπως είχε πάντα ο Ολυμπιακός, αλλά τώρα υπάρχουν καλύτερες ιδέες.
Αυτό με τις ακαδημίες και τα τμήματα υποδομής έχει ενδιαφέρον. Δείχνουν να βρίσκονται σε καλό δρόμο. Μου αρέσει πολύ η προοπτική να πάρουμε παίκτες όχι για το αεροδρόμιο, όπως είπε και ο πρόεδρος, αλλά για το γήπεδο και έτσι πρέπει να δουλεύουν οι ομάδες».
 
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου