ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Τζέραρντ: «Δεν είμαι… τελειωμένος»

Τζέραρντ: «Δεν είμαι… τελειωμένος»

3/9/2011 
 
ΤΖΕΡΑΡΝΤΘέση στους… ψίθυρους, όπως χαρακτηριστικά είπε, που τον χαρακτηρίζουν «ex- player» πήρε ο Στίβεν Τζέραρντ, δίνοντας την υπόσχεση ότι αργά ή γρήγορα οι επικριτές του θα σωπάσουν!
«Για να είμαι ειλικρινής, ακούγονται πολλά τελευταία για την προσωπική μου ζωή και ότι οι εμφανίσεις μου δεν είναι όπως παλιά. Έχω ακούσει τους ψίθυρους ότι ο Τζέραρντ τελείωσε και πως δεν πρόκειται να επανέλθει στα παλιά αγωνιστικά του επίπεδα», τόνισε αρχικά ο αρχηγός της Λίβερπουλ και πρόσθεσε:
«Δεν με ανησυχούν, ούτε ασχολούμαι με όσα λέει ο κόσμος. Εάν αυτό πιστεύουν, θα βρεθούν στο τέλος προ εκπλήξεως»

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου