ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Oρμπάιθ: «Νιώθω πως είμαι στο σπίτι μου»

Oρμπάιθ: «Νιώθω πως είμαι στο σπίτι μου»

3/9/2011

Σαν στο σπίτι του νιώθει στον Ολυμπιακό ο Πάμπλο Ορμπάιθ, μόλις μετά από δύο προπονήσεις, όπως είπε ο ίδιος με δηλώσεις του.
Ο νεοαποκτηθείς μέσος του Ολυμπιακού μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα των «ερυθρολεύκων» για τις πρώτες του  εντυπώσεις από τον Θρύλο αλλά και για τη Μαρσέι, την πρώτη αντίπαλο του Πρωταθλητή Ελλαδας, στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Αναλυτικά όσα είπε:
Ορμπάιθ- Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τον Ολυμπιακό;
«Το καλωσόρισμα ήταν πολύ «ζεστό» και καλό από όλους. Έχω κάνει μόνο δύο προπονήσεις και νιώθω πως είμαι στο «σπίτι» μου».
- Πρώτος αντίπαλος για τον Ολυμπιακό είναι η Μαρσέιγ. Τι γνωρίζεις για την γαλλική ομάδα και ποια είναι η γνώμη σου;
«Νομίζω ότι είναι μια δυνατή ομάδα, η οποία δουλεύει πολύ στην φυσική κατάσταση, όπως άλλωστε όλες οι γαλλικές ομάδες. Νομίζω πως θα είναι δύσκολος αντίπαλος και δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα για εμάς».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου