ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Πίνο: «Να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη»

Πίνο: «Να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη»

15/01/2013
 Αποφασισμένος να δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη που έχει εισπράξει εμφανίστηκε ο Πίνο.

Πίνο: «Να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη»

Χαρούμενος που βρίσκεται στον Ολυμπιακό δήλωσε ο Χουάν Πάμπλο Πίνο, μιλώντας στην ιστοσελίδα «futbollatini».

«Στον Ολυμπιακό νιώθω πολύ ωραία», τόνισε ο Κολομβιανός μεσοεπιθετικός και πρόσθεσε:

«Όσοι με υποδέχθηκαν από την ομάδα και ο κόσμος είναι εξαιρετικοί και αυτό σου δίνει κίνητρο να κάνεις τα πάντα σωστά και να ανταποδώσεις την εμπιστοσύνη που σου δείχνουν».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Χουάν Πάμπλο Πίνο στην ιστοσελίδα «futbollatini.blogspot.gr»

Ποιες διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στην αραβική Λίγκα και στα πρωταθλήματα Γαλλίας, Τουρκίας και Ελλάδας;

«Η αραβική Λίγκα είναι μία διοργάνωση με μεγάλο ενδιαφέρον, όπου γίνεται καλή δουλειά και σύντομα θα είναι η πιο σημαντική διοργάνωση της Ασίας. Όσον αφορά το γαλλικό και το τουρκικό πρωτάθλημα, διαθέτουν πολύ καλό επίπεδο και σε αμφότερα ένιωσα πολύ άνετα. Ακόμα και στο ελληνικό πρωτάθλημα, όπου βρίσκομαι ακόμα στην περίοδο προσαρμογής, μπορώ να πω ότι βλέπω να υπάρχει καλό επίπεδο, καθώς υπάρχουν παίκτες με τεχνική».

Από τα πρωταθλήματα στα οποία έχεις αγωνιστεί, σε ποιο προσαρμόστηκες καλύτερα;

«Σε όλα τα πρωταθλήματα που έχω αγωνιστεί, δόξα τω Θεώ, έχω προσαρμοστεί άψογα και μου άρεσαν όλα και μου άρεσαν όλα. Πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα που αγωνιζόμουν και αυτό καταλάβαιναν οι οπαδοί, με τους οποίους είχα εξαιρετικές σχέσεις».

Βλέπεις κοντά την επιστροφή στην εθνική ομάδα της Κολομβίας;

«Κάθε Κολομβιανός παίκτης έχει σαν όνειρο μία θέση στους “τρικολόρ”. Η Κολομβία τα πηγαίνει εξαιρετικά, καθώς ο Πέκερμαν έχει φτιάξει μία δυνατή ομάδα και αν μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστεί στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας μου, θα δώσω ό,τι έω για να κάνω το καλύτερο και να βοηθήσω την ομάδα μου».

Πού πιστεύεις ότι οφείλεται η καλή πορεία της εθνικής Κολομβίας;

«Βλέπω ότι υπάρχει εξαιρετικό κλίμα στην ομάδα και σε αυτό πιστεύω ότι οφείλεται η καλή πορεία της Κολομβίας. Έχω μιλήσει με μερικούς παίκτες της ομάδας και ξέρω ότι μοναδικός στόχος είναι η πρόκριση στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, το 2014. Ο καθένας από τους παίκτες ξεχωριστά πρέπει να διατηρήσει αυτή την αντίληψη, όπως και όσοι θα αγωνιστούν στην ομάδα από τώρα και στο εξής».

Πώς νιώθεις στη νέα σου ομάδα;

«Στον Ολυμπιακό νιώθω πολύ ωραία. Όσοι με υποδέχθηκαν από την ομάδα και ο κόσμος είναι εξαιρετικοί και αυτό σου δίνει κίνητρο να κάνεις τα πάντα σωστά και να ανταποδώσεις την εμπιστοσύνη που σου δείχνουν».

Αν επέστρεφες στην Κολομβία, θα το έκανες μόνο για λογαριασμό της Ιντεπεντιέτε Μεντεγίν ή θα αγωνιζόσουν και σε κάποια άλλη ομάδα;

«Με κάνει χαρούμενο το να παίζω ποδόσφαιρο σε οποιαδήποτε ομάδα στον κόσμο, αλλά το να επιστρέψω στην Ιντεπεντιέτε Μεντεγίν έχει ξεχωριστή σημασία για εμένα, καθώς είναι η ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε υψηλό επίπεδο και στην οποία χρωστά μεγάλος μέρος από τα όσα έχω πετύχει μέχρι σήμερα».

Τι έχεις μάθει στις διαφορετικές χώρες που έχεις ζήσει, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο;

«Πάντα ευχαριστώ τον Θεό, που είχα την ευκαιρία να ζήσω σε πόλεις τόσο σημαντικές όπως το Μονακό, η Κωνσταντινούπολη, το Ριάντ και άλλες. Το να γνωρίσω τόσο πολλές διαφορετικές κουλτούρες είναι κάτι πολύ καλό σε προσωπικό επίπεδο. Στο ποδόσφαιρο είναι ξεκάθαρο ότι δεν σταματάς ποτέ να μαθαίνεις. Σε κάθε τόπο που βρέθηκα, προσπάθησα να μάθω να εφαρμόζω στην πράξη όλη τη δουλειά που έκανα».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου