ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Δηλωσεις παικτων

 Δηλωσεις παικτων

17/01/2013

Τζεμπούρ: «Το μέλλον μου είναι στον Ολυμπιακό»

16/01/2013
 Το μέλλον του Ραφίκ Τζεμπούρ είναι στον Ολυμπιακό και όχι στην Μπεσίκτας, όπως τόνισε ο ίδιος μετά τη νίκη (2-0) επί της Καβάλας.

Τζεμπούρ: «Το μέλλον μου είναι στον Ολυμπιακό»
Μετά τη νίκη (2-0) του Ολυμπιακού επί της Καβάλας, ο Ραφίκ Τζεμπούρ τόνισε πως δεν υπάρχει τίποτα με την Μπεσίκτας, λέγοντας πως η επιθυμία του είναι να εξακολουθεί να φορά την ερυθρόλευκη φανέλα.

«Δεν υπάρχει τίποτα με την Μπεσίκτας. Ετοιμάζω το μέλλον μου με τον Ολυμπιακό. Νιώθω πολύ καλά εδώ, νιώθω μισός Έλληνας και το μέλλον μου θέλω να είναι εδώ», τόνισε αρχικά ο Ραφίκ Τζεμπούρ μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Καβάλας.

Στη συνέχεια, ο Αλγερινός επιθετικός ερωτήθηκε για το λόγο που δεν έχει υπογράψει ακόμα το νέο του συμβόλαιο: «Χρειαζόμαστε χρόνο. Εμένα με ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο και να αγωνίζομαι».

Παπάζογλου: «Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε»

16/01/2013
 Μέτρια εμφάνιση πραγματοποίησε ο Ολυμπιακός στη νίκη (2-0) επί της Καβάλας, σύμφωνα με τον Τάσο Παπάζογλου.

Παπάζογλου: «Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε»
Ο Τάσος Παπάζογλου δεν ήταν ευχαριστημένος από την απόδοση του Ολυμπιακού στη νίκη (2-0) επί της Καβάλας για τους «16» του Κυπέλλου και σ’ αυτό σημαντικό ρόλο έπαιξε η ομάδα της Μακεδονίας που ήταν κλεισμένη στην άμυνά της.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τάσος Παπάζογλου:

«Παρόλο που κερδίσαμε 2-0 η απόδοσή μας δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε, έπαιξε ρόλο και η ομάδα της Καβάλας που ήταν κλεισμένη πίσω. Δεν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε. Παρ’ όλα αυτά καταφέραμε βάλαμε δύο γκολ. Πάμε στην επόμενη φάση για να προχωρήσουμε μέχρι τον τελικό που είναι ο στόχος.

Σίγουρα εντάξει, όπως είπα και πριν δεν ήμασταν τόσο καλοί, όσο θα έπρεπε, δεν προσφέραμε θέαμα. Υπήρχαν πολλοί νέοι παίκτες που είχαμε να παίξουμε καιρό και πιστεύω όλο μαζί ήταν αυτό που έφερε αυτό το αποτέλεσμα.

Εγώ είμαι έτοιμος συνέχεια. Όποτε μου δίνετε η ευκαιρία προσπαθώ να βοηθάω την ομάδα μου
».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου