ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Μπάντοβιτς: "Πάντα σκέφτομαι την επιστροφή"

Μπάντοβιτς: "Πάντα σκέφτομαι την επιστροφή"

Ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς σε δηλώσεις του τόνισε πως ελπίζει κάποια στιγμή να επιστρέψει στον πάγκο του Ολυμπιακού ενώ αναφέρθηκε στην φετινή πορεία των ερυθρολεύκων αλλά και στα οικονομικά προβλήματα που απασχολούν Παναθηναϊκό και ΑΕΚ.
Μιλώντας στο Sport24.gr, ο Μαυροβούνιος τεχνικός αναφέρθηκε στην έως τώρα εμπειρία του στην Μπακού, αποκάλυψε πως παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και θεωρεί δεδομένο πως κάποια στιγμή θα επιστρέψει στην Super League.

"Η δεύτερη υπηκοότητα μου είναι ελληνική. Η γυναίκα μου και το παιδί μένουν στην Αθήνα. Αγαπάω την Ελλάδα, έχω ζήσει όμορφες στιγμές και κάποια στιγμή θα επιστρέψω. Έχω διαλέξει αυτή την εποχή να εργάζομαι μακριά από την οικογένεια και είναι κάτι που έχω συνηθίσει", δήλωσε αρχικά στο Sport24.gr ο Μπάντοβιτς που στη συνέχεια τόνισε πως o Oλυμπιακός αποτέλεσε μεγάλο σκαλοπάτι στην καριέρα του.

"Ανέλαβα δύο φορές τον Ολυμπιακό. Μεγάλη ομάδα που με βοήθησε πολύ, γνώρισα πολλούς ανθρώπους και προπονητές. Μου έδωσε πολλά ο Ολυμπιακός, έμαθα πράγματα μέσα από την παρουσία σε ένα τόσο σπουδαίο σύλλογο, όμως έδωσα και εγώ. Πέρασα ωραίες στιγμές".

Όσον αφορά το αν σκέφτεται μια μελλοντική επιστροφή του στον πάγκο των ερυθρολεύκων, η απάντηση του είναι θετική.

"Βέβαια είναι στο μυαλό μου. Υπάρχει κάποιος που να μη θέλει να βρίσκεται στον πάγκο του Ολυμπιακού; Θα δείξει ο χρόνος".

Η φετινή ομάδα του Ολυμπιακού με τον Λεονάρντο Ζαρντίμ έχει αφήσει καλές εντυπώσεις στον νυν τεχνικό της FK Μπακού.

"Ναι, μπορεί να προχωρήσει στο Europa League. Διαθέτει νέους παίκτες, νέο προπονητή έχοντας επιδείξει καλή παρουσία. Μέσα σε λίγο χρόνο τα πήγε καλά.  Πήρε βαθμούς στο Champions League αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις".

Σύμφωνα με τον 43χρονο τεχνικό οι συνθήκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο παρά τα οικονομικά προβλήματα είναι οι ιδανικές στην ανάδειξη νέων ταλέντων.

"Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Είναι μεγάλη ευκαιρία για τους Έλληνες παίκτες. Δεν είναι μόνο η Ελλάδα που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα αλλά και πολλές άλλες χώρες. Οι ποδοσφαιριστές που προσπαθούν κάποια μέρα θα δικαιωθούν και θα πάρουν αυτό που αξίζουν. Δεν πρέπει να κυνηγάς μόνο τα χρήματα. Θεωρώ πως σε αυτή την δύσκολη εποχή μπορούν να αναδειχθούν ταλέντα.

Το γεγονός βέβαια πως ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα δεν είναι καλό για την ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου