ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ανακοινώθηκε επίσημα ο Βαλντές (video)

Ανακοινώθηκε επίσημα ο Βαλντές (video)

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του Παραγουανού διεθνή επιθετικού, Νέλσον Βαλντές, ο οποίος θα φορά την φανέλα με το νούμερο "18".
Με επίσημη ανακοίνωση της η ΠΑΕ Ολυμπιακός, γνωστοποίησε την συμφωνία της με τον 31χρονο διεθνή επιθετικό από την Παραγουάη, Νέλσον Βαλντές. Θα φορά την φανέλα με το νούμερο "18". O 31χρονος φορ θα μείνει με την μορφή δανεισμού έως το καλοκαίρι στον Πειραιά, με τον Ολυμπιακό να διατηρεί την οψιόν αγοράς του παίκτη.
"Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Νέλσον Χαέντο Βαλντέζ. Ο ποδοσφαιριστής επέλεξε το Νο. 18".

«Θέλω να πανηγυρίσω πολλά γκολ!»

Ο Νέλσον Χαέντο Βαλντέζ, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Θρύλου, αποκαλύπτεται...
Είναι ένας χαρισματικός γκολτζής! Ένας ποδοσφαιριστής με ταλέντο, εμπειρία, σπουδαίες παραστάσεις από μεγάλα πρωταθλήματα και πλέον θα φορά τη φανέλα του Θρύλου!
 
Ο λόγος για τον Νέλσον Χαέντο Βαλντέζ, ο οποίος μέσω του OlympiacosTV δίνει την πρώτη του συνέντευξη ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού μας!
Να σε καλωσορίσουμε στην οικογένεια του Ολυμπιακού και να σου ευχηθούμε καλή επιτυχία. Ποιες οι πρώτες σου σκέψεις μετά τη μεταγραφή σου στην ομάδα μας;
«Πρώτα απ’ όλα ευχαριστώ και είμαι πολύ περήφανος που είμαι εδώ. Οι πρώτες εντυπώσεις που έχω είναι πολύ καλές, η πόλη μου αρέσει πολύ. Ανυπομονώ να παίξω και να γνωρίσω τους οπαδούς του Ολυμπιακού που ξέρω πώς είναι καθώς έχω παίξει αντίπαλός τους και γνωρίζω πόσο παθιασμένοι είναι».
Οι στόχοι της ομάδας ολοένα και μεγαλώνουν, τόσο στο ελληνικό πρωτάθλημα, όσο και στο Κύπελλο Ελλάδας, όσο και στην Ευρώπη. Αισθάνεσαι έτοιμος για τη μεγάλη πρόκληση;
«Ναι, έρχομαι εδώ έχοντας κάθε διάθεση να κάνω καλή δουλειά, να βοηθήσω την ομάδα και να είμαι όσο το δυνατό καλύτερος στο διάστημα που θα είμαι στον Ολυμπιακό».

Μεγάλο σου προσόν είναι το γκολ. Ανυπομονείς για την πρώτη φορά που θα σκοράρεις και θα πανηγυρίσεις μπροστά στον κόσμο του Ολυμπιακού; Πως σκέφτεσαι τον πανηγυρισμό;
«Σίγουρα ανυπομονώ! Δεν ξέρω ακόμα πως θα πανηγυρίσω, πάντα όμως κάνω κάτι ιδιαίτερο. Κάθε φορά που σκοράρω το πανηγυρίζω με μεγάλο πάθος κι ελπίζω να μπορέσω να πανηγυρίσω πολλά γκολ με τη νέα μου ομάδα».
Περιμένεις να βρεις το ίδιο πάθος και από την πλευρά της εξέδρας;
«Δεν το περιμένω απλώς, ξέρω ότι είναι έτσι! Εδώ και πολλά χρόνια γνωρίζω γενικά το ελληνικό ποδόσφαιρο και είναι διαφορετικό από αυτό στην υπόλοιπη Ευρώπη, μοιάζει πιο πολύ σε αυτό της Νοτίου Αμερικής λόγω του πάθους που έχουν οι οπαδοί».
Κλείνοντας, θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού;
«Γεια χαρά σε όλους, ελπίζω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό! Υπόσχομαι πολλή δουλειά, πολλή προσπάθεια και να γίνω θυσία για την ομάδα, πάνω απ’ όλα δείχνοντας επαγγελματισμό. Θα δώσω ό,τι καλύτερο έχω κι ελπίζω να περάσουμε πολύ χρόνο μαζί»!




ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου