ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Πήρε και Νικολακοπούλου ο Θρύλος

Πήρε και Νικολακοπούλου ο Θρύλος

25/8/2011
ΒΟΛΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΥΠΕΛΟ ΦΙΕΣΤΑΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την απόκτηση, με τη μορφή δανεισμού για ένα χρόνο από τον Α.Σ. Απόλλων Πάτρας, της Δήμητρας Νικολακοπούλου.
Η Δήμητρα Νικολακοπούλου αγωνίζεται στη θέση της κεντρικής, γεννήθηκε στις 26/09/1979 και έχει ύψος 1.83. Η Ελληνίδα βολεϊμπολίστρια δηλώνει στο www.olympiacos.org: «Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα που θα παίξω στην κορυφαία κατηγορία με τα χρώματα του κορυφαίου ελληνικού συλλόγου. Είμαι ενθουσιασμένη και ανυπομονώ να ξεκινήσω προπονήσεις με τη νέα μου ομάδα. Οι απαιτήσεις του Ολυμπιακού και οι προσδοκίες των φιλάθλων μας είναι υψηλές και θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω και εγώ στην επίτευξη των στόχων μας».
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου