ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

"Νίκη και για την Θύρα 7"(videos)

"Νίκη και για την Θύρα 7"

Έξτρα κίνητρο για νίκη επί της ΑΕΚ υπάρχει όπως τόνισε ο Τζεμπούρ. Απάντηση για τα περσινά ήταν η κυριακάτικη, είπε ο Μιραλάς. Τιμή του που τον συγκρίνουν με τον Γκαλέτι, υπογράμμισε ο Καζίμ Ρίτσαρντς. Το RedPlanet.gr ήταν στου Ρέντη. Δείτε βίντεο.
Δηλώσεις για τη νίκη επί του ΠΑΟ και το ματς με την ΑΕΚ έκαναν οι Ραφίκ Τζεμπούρ, Κέβιν Μιραλάς και Καζίμ Ρίτσαρντς στην media day, που διοργάνωσε η Vodafone.
Η αρχή έγινε με τον Τζεμπούρ, ο οποίος τόνισε τα εξής: "Το περιστατικό με τον Λάζαρ τελείωσε και δεν θέλω να επεκταθώ. Ο παίκτης του ΠΑΟΚ έκανε ένα λάθος και το πλήρωσε. Για μας το παιχνίδι ήταν πολύ σημαντικό γιατί ξέραμε ότι ο ΠΑΟ είχε στραβοπατήσει και θέλαμε οπωσδήποτε τη νίκη.

Παρά το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπιζα τον τελευταίο καιρό, συζητήσαμε με τον Βαλβέρδε και συμφωνήσαμε να είμαι στην αποστολή με τον ΠΑΟΚ. Την ημέρα του αγώνα ο κόουτς αποφάσισε να μου εμπιστευτεί μια θέση στην ενδεκάδα και εγώ ένιωσα πως πρέπει να κάνω τα πάντα και να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη του και να αποδείξω ότι έχω μία θέση στο βασικό σχήμα της ομάδας.

Αναφορικά με την ΑΕΚ είπε: "Αν μπορώ να τρέξω, είμαι έτοιμος! Είναι πάντα ιδιαίτερο για μένα αυτό το ματς γιατί είναι περίεργο να αγωνίζεσαι  κόντρα στην πρώην σου ομάδα. Αυτή την φορά είναι παραπάνω από ένα ντέρμπι και αυτό διότι έχουμε ένα έξτρα κίνητρο για να νικήσουμε κι αυτό για να τιμήσουμε την μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7".




 
Ρίτσαρντς: "Τιμή μου να με συγκρίνουν με Γκαλέτι"

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Καζίμ Ρίτσαρντς, ο οποίος χαρακτήρισε τιμή του, το ότι τον συγκρίνουν με τον Γκαλέτι: "Το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ πήγε πολύ καλά. Τα δύο γρήγορα γκολ μας βοήθησαν να πάρουμε εύκολα τη νίκη παρά το γεγονός ότι ο κόσμος ήταν πολύ θυμωμένος. Εμείς κάναμε το καθήκον μας. Νιώθω πολύ όμορφα στον Ολυμπιακό. Όλοι με έχουν υποδεχτεί πολύ καλά.

Άλλωστε είχα αγωνιστεί εναντίον του Ολυμπιακού με την Γαλατασαράι, είχα επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις στου Ρέντη και ήξερα σε τι σύλλογο ερχόμουν. Όσον αφορά το ματς με την ΑΕΚ, η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση. Ο κόoυτς δουλεύει σκληρά για να μας προετοιμάσει κατάλληλα και εκείνος γνωρίζει καλύτερα ποιοι ποδοσφαιριστές είναι πιο έτοιμοι γι αυτό το παιχνίδι. Τιμή μου είναι να με συγκρίνουν με τον Γκαλέτι, καταλαβαίνω ότι έχουμε παρόμοιο στιλ παιχνιδιού, αλλά εγώ είμαι αυτός που είμαι".




 
Μιραλάς: "Δεν ξέχασα τι μου έκαναν πέρυσι"

Τέλος, ο Μιραλάς αναφέρθηκε στην απάντηση που χρώσταγε από πέρυσι στους οπαδούς του ΠΑΟΚ: "Ποτέ δεν ξέχασα τι μου έκαναν πέρυσι στην Τούμπα. Ευχαριστήθηκα πολύ το γκολ που πέτυχα και ακόμη περισσότερο για τη νίκη της ομάδας ,μου. Φέτος ήταν πολύ περισσότεροι από ότι πέρυσι και αυτή ήταν η καλύτερη ευκαιρία για μένα να δώσω την απάντηση μου. Παρότι έπεσαν περισσότερα αντικείμενα σε σύγκριση με το προηγούμενο εκτός έδρας ματς με τον ΠΑΟΚ δεν φοβήθηκα ούτε στιγμή".

Τον πανηγυρισμό αυτόν, τον είχα σχεδιάσει με τον Αμπντούν και έχουμε πει από εδώ και πέρα, όποιος βάζει γκολ θα κάνουμε ένα μικρό σόου".

Σε ότι έχει να κάνει με την ΑΕΚ, ο Βέλγος είπε: "Είμαστε έτοιμοι ενόψει ΑΕΚ. Δουλεύουμε πολύ σκληρά στις προπονήσεις και πιστεύω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Στο μυαλό μας τώρα είναι μόνο η ΑΕΚ, θέλουμε οπωσδήποτε τη νίκη. Όταν τελειώσει με το καλό η ΑΕΚ τότε θα σκεφτούμε το ματς με τη Ρουμπίν".

RedPlanet.gr: Olympiacos media day: Colin... από redplanetgr
RedPlanet.gr: Olympiacos media day: Kevin... από redplanetgr

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου