ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Μέλμπεργκ: «Μου αρέσει να σκοράρω»

Μέλμπεργκ: «Μου αρέσει να σκοράρω»

10/2/2012 

ΜΕΛΜΠΕΡΓΚ Ικανοποιημένος δήλωσε με τη νίκη επί της ΑΕΚ με 2-0 αλλά και με το τέρμα που πέτυχε  ο Όλοφ Μέλμπεργκ».
Ο Σουδός» μίλησε τόσο για τη νίκη επί της ΑΕΚ, όσο και για το επερχόμενο ματς με τη Ρούμπιν Καζάν στη Ρωσία.
«Μου αρέσει να σκοράρω κάποια γκολ μέσα στη χρονιά. Έχω σκοράρει και την περασμένη χρονιά απέναντι στην ΑΕΚ. Έμοιαζε πολύ με το ματς με τον ΠΑΟΚ.
Πιέσαμε από την αρχή, κάναμε ευκαιρίες και πετύχαμε δύο γκολ. Στη συνέχεια δεν ήμασταν το ίδιο καλά. Προσπαθήσαμε να μείνουμε δυνατοί και να μην δεχτούμε γκολ.
Όταν δεν είσαι τόσο καλός πρέπει να διαχειριστείς το αποτέλεσμα. Σήμερα αυτό έγινε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα πρέπει να μεγαλώσει ο χρόνος που αγωνιζόμαστε καλά. Απόψε ρίξαμε τα στάνταρντ μας πολύ νωρίς.
Για το παιχνίδι με στη  Μόσχα με τη Ρούμπιν Καζάν δήλωσε: «Έχω πολύ καιρό να παίξω σε τέτοιες συνθήκες. Τελευταία φορά ήταν με τη Γιουβέντους στην Αγία Πετρούπολη κόντρα στη Ζενίτ.
Δεν είναι μόνο το κρύο αλλά και ο πλαστικός χλοοτάπητας που θα μας δυσκολέψει. Είναι δύσκολο για όλους, ειδικά οι αναπνοές. Ελπίζω η ομάδα να βρει τα πατήματά της από την αρχή και να προσαρμοστεί γρήγορα».

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου