ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Λεμονής: «Ο Παναιτωλικός είναι για πιο ψηλά»

Λεμονής: «Ο Παναιτωλικός είναι για πιο ψηλά»

10/2/2012

Λεμονής: «Ο Παναιτωλικός είναι για πιο ψηλά»
Την εμπιστοσύνη του στο ρόστερ του Παναιτωλικού και την άποψη ότι η ομάδα αξίζει να βρίσκεται πιο ψηλά στην βαθμολογία από ότι είναι τώρα, εξέφρασε ο Τάκης Λεμονής στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. Ο νέος τεχνικός της ομάδας του Αγρινίου τόνισε ότι θα δουλέψει στον ψυχολογικό τομέα και ότι ανυπομονεί για το πρώτο του ματς. Διαβάστε όσα είπε για τον Ολυμπιακό.

«Έρχομαι σε μια δύσκολη συγκυρία, όπου λόγω τριών κρίσιμων ματς που έρχονται δύσκολα θα έχω χρόνο για επικοινωνία με σας και με τον κόσμο. Δεν κρύβω ότι με καλύπτει ο Παναιτωλικός. Οι σχέσεις με τους παίκτες δυναμώνουν μέσα από τις δυσκολίες και τώρα το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι το ματς με τη Δράμα. Έχω εμπιστοσύνη στο ρόστερ και στην υποδομή της ομάδας. Σαν ομάδα είναι φανερό ότι είναι για πιο ψηλά στη βαθμολογία», ήταν τα πρώτα λόγια του Έλληνα προπονητή.

Στην συνέχεια ρωτήθηκε:

Για τις πρώτες εντυπώσεις του: «Είναι ίδιες όπως πριν, μιας και έχω ξαναβρεθεί εδώ. Νομίζω ότι πρέπει να κρατάμε τα θετικά και εγώ όταν είχα ξαναβρεθεί στο Αγρίνιο θυμόμουν τη στήριξη του κόσμου».

Για το αν έχει άποψη για την ομάδα: «Όλοι ξέρουν τον Παναιτωλικό. Οι άνθρωποι του ποδοσφαίρου μιλάμε μεταξύ μας και ξέρουμε τις συνθήκες, τις υποδομές. Ξέρω τους πιο πολλούς παίκτες και έχω άποψη για το πώς πρέπει να παίζουμε. Θα δουλέψω πολύ στην ψυχολογία και στο μυαλό των παικτών γιατί δεν φτάνουν τα συστήματα όταν πρέπει να τρέξεις για να τα κάνεις πράξη».

Για το πόσο γρήγορα πήρε την απόφαση να πάει στο Αγρίνιο: «Ήμουν θετικά προδιατεθειμένος και άρα δεν μου πήρε πολύ. Απλά συζητήσαμε όλες τις λεπτομέρειες για πολλή ώρα».

Για το πόσοι βαθμοί φτάνουν για τη σωτηρία: «Αυτό είναι λάθος νοοτροπία. Δεν θα είμαι με ένα κομπιουτεράκι στο χέρι, θα κοιτάμε όλοι μόνο το επόμενο ματς. Όλοι θέλουν να κερδίζουν».

Για το αν χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας: «Το μόνο που ίσως πρέπει να συζητήσω με τους παίκτες μου είναι ότι ίσως πρέπει να ξεχάσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην άλλη κατηγορία και να σκεφτούν πιο πρακτικά. Με τη Δράμα αν δεν τους είχε πιάσει το άγχος μήπως και κάτι στραβώσει θα είχαν κερδίσει με ευρύ σκορ».

Οι εκπρόσωποι του Τύπου σχολίασαν τις σχέσεις που έχει ο Λεμονής με τον Ολυμπιακό και τότε εκείνος απάντησε :
«Έχω πάρει τίτλους με τον Ολυμπιακό και σαν παίκτης και σαν προπονητής αλλά αν δείτε τα στατιστικά μου έχω κόψει πιο πολλούς βαθμούς με άλλες ομάδες από τον Ολυμπιακό παρά από τον Παναθηναϊκό».

Από την δική του μεριά, ο Θανάσης Κωστούλας, αφού πρώτα ξεκαθάρισε ότι ζήτησε από τον Μπάμπη Τεννέ να παραμείνει στην ομάδα, πρόσθεσε: «Είχαμε καλές αποδόσεις αλλά όχι ανάλογα αποτελέσματα. Πολύ καλύτερες από άλλες ομάδες με ποιο πολλούς βαθμούς. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι μόλις χτες ήρθε ο κ. Τεννές και μας είπε ότι για το καλό της ομάδας και για να υπάρξει μια επανεκκίνηση καλό είναι να πάψει να είναι προπονητής. Ξεκαθαρίζω ότι εγώ του ζήτησα να μείνει… Παρόλα ταύτα δέχομαι ότι πολλές φορές οι βαθμοί δεν συμβαδίζουν με την απόδοση».

Για το αν υπήρχε θέμα στα αποδυτήρια και τι του μετέφερε ο πρώην προπονητήςΌλα έγιναν για το καλό της ομάδας. Στα αποδυτήρια δεν είχαμε και δεν έχουμε πρόβλημα».

Για το αν θεωρεί ότι παρείχε όση στήριξη έπρεπε η ομάδα: «Είμαστε καθημερινά εδώ και έχουμε φέρει τα γραφεία μας κοντά στη ομάδα. Λύνουμε κάθε πρόβλημα μόλις ξεκινάει. Τι άλλη απόδειξη υπάρχει για το πόσο ασχολούμαστε από το ότι φέραμε τον καλύτερο διαθέσιμο προπονητή αυτή τη στιγμή στη χώρα».

Για το αν συμμερίζεται την αγωνία του κόσμου: «Βεβαίως και τη συμμεριζόμαστε όλοι. Αυτά είναι αυτονόητα πράγματα».

Για το πόσο θα ήθελε να παραμείνει στο τιμόνι ο νέος προπονητής: «Μακάρι να μείνει για πολλά χρόνια και να χτίσει μια μεγάλη ομάδα».

Για το αν έκανε ο ίδιος κάτι λανθασμένο: «Βεβαίως, όλοι κάνουμε λάθη. Σε προπονητές, παίκτες, ακόμα και στις εγκαταστάσεις μπορεί να έχουν υπάρξει αστοχίες. Αλλά λάθος στρατηγικό που να πω μετά ότι αν δεν είχα κάνει αυτό θα ήμασταν σήμερα αλλιώς όχι δεν πιστεύω ότι έκανα».

 www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου