ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Πάντελιτς: "Στάθηκε δίπλα μου ο Ολυμπιακός"

Πάντελιτς: "Στάθηκε δίπλα μου ο Ολυμπιακός"

Σε δηλώσεις του στην Σερβία, ο Μάρκο Πάντελιτς υποστήριξε πως οι άνθρωποι του Ολυμπιακού στάθηκαν δίπλα του και τον στήριξαν στη δύσκολη στιγμή του τραυματισμού του, κάνοντας τον να αισθανθεί υπερήφανος που αγωνίζεται σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ. "Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα συνεχίσω και του χρόνου", τόνισε ο Σέρβος στράικερ.
Ο Μάρκο Πάντελιτς είναι ο μεγάλος άτυχος της χρονιάς για τον Ολυμπιακό, καθώς το κάταγμα που υπέστη στον αστράγαλο θα τον κρατήσει εκτός αγωνιστικής δράσης μέχρι τον Μάιο.
Ο Σέρβος στράικερ μετά την επέμβαση που υποβλήθηκε, βρίσκεται στο στάδιο της αποκατάστασης και αισιοδοξεί όσον αφορά το μέλλον του στον Ολυμπιακό. Αυτό φαίνεται και από δηλώσεις σε ΜΜΕ της Σερβίας, όπου κλήθηκε να σχολιάσει το νέο "αίμα" της Εθνικής ομάδας των "Πλάβι", αλλά δεν μπορούσε να μην αναφερθεί και στον Θρύλο.

"Προς μεγάλη μου ικανοποίηση είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα συνεχίσω στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας, αυτόν με τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές. Πριν τον τραυματισμό μου μού έδωσαν να καταλάβω ότι πρόθεσή τους είναι αυτή η συνεργασία να συνεχιστεί.

Μετά τον τραυματισμό είναι πολύ σημαντικό αυτό που συνέβη.

Όλοι στάθηκαν στο πλάι μου και μου συμπαραστάθηκαν αποδεικνύοντας έτσι το ήθος τους. Καταλαβαίνετε, όταν τυγχάνεις τέτοιας συμπεριφοράς, θα πρέπει κι εσύ να κάνεις το καλύτερο", τόνισε χαρακτηριστικά ο Πάντελιτς στην σερβική ιστοσελίδα "www.kurir-info.rs".

Όσον αφορά την γνώμη του για την Εθνική Σερβίας, ο 33χρονος επιθετικός υποστήριξε πως όλοι θα πρέπει να έχουν υπομονή, καθώς η νέα φουρνιά των νεαρών διεθνών έχει πολύ ταλέντο και είναι θέμα χρόνου να εξελιχθούν σε ένα πολύ δυνατό και θεαματικό σύνολο.

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου