ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Ερωτευμένος με τη Ντόρτμουντ ο Γκέτσε

Ερωτευμένος με τη Ντόρτμουντ ο Γκέτσε

29/3/2012
Ερωτευμένος με τη Ντόρτμουντ ο Γκέτσε

«Πάντα έλεγα πως είναι θέμα καρδιάς η παραμονή μου εδώ και ότι είμαι βαθιά συνδεδεμένος με τον συγκεκριμένο σύλλογο. Η ομάδα έχει σπουδαίες προοπτικές. Αισθάνομαι πως κάτι καλό γίνεται εδώ πέρα», δήλωσε ο Γκέτσε.

Επίσης, μίλησε και για το… βήμα παραπάνω που θα κάνει η Ντόρτμουντ, μετά την μεταγραφή του Μάρκο Ρόις: « Στα δικά μου μάτια το όλο πακέτο: προπονητές, διοίκηση και ομάδα είναι το ιδανικό για εμένα. Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο πικ της απόδοσής μας. Ελπίζω και με την δική μου απόδοση, θα την βοηθήσω να φτάσει ακόμη πιο μακριά», είπε αρχικά ο Γκέτσε, ενώ πρόσθεσε: «Ο σύλλογος έχει υπογράψει με το Ρόις, θα μας βοηθήσει πάρα πολύ και ανυπομονώ να αγωνιστώ μαζί του».
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου