ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Eιμαι Ολυμπιακος και ειμαι υπερηφανος για αυτο...(video)

Eιμαι Ολυμπιακος και ειμαι υπερηφανος για αυτο...(videos) 

11/12/2013


Oπως βλεπετε αδελφια συγγαυροι...το σημα του ALEX WEB RADIO/TV δεν ειναι τυχαιο..ειναι φιαγμενο με πολυ προσοχη και λεπτομερεια αλλα και συμβολιζει αυτο που εχω απο γεννησιμιου μου που λενε, μεσα στην καρδια μου...ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΟΥ...ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ...ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗ, ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΒΡΩΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ...
Στην ενδοξη φανελα που φορω δεν εχει ουτε ονοματα ουτε τιποτε αλλο...γραφει...
ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ναι...ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...
Και ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΟΥμε εκανε χτες ακομη μια φορα υπερηφανο και να βγαινω με ψηλα το κεφαλι οπως οι λαγοκοτες και οι πουθεναδες, οι δοσυλογοι και οι εντεταλμενοι...
Αυτα δεν χωρανε στην δικη μου ιδεολογια στην αγνοτητα και στην καθαροτητα που αντιπροσωπευει την ερυθρολευκη μου υπερηφανεια...
Σε ευχαριστω Θρυλε μου για ακομη μια φορα που με εκανες υπερηφανο γραφοντας με χρυσα γραμματα ακομη μια ενδοξη σελιδα στην ιστορια σου με αυτην την τιμια και καθαρη προκριση στην επομενη φαση του Champions League
Αλλωστε...ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΣΟΥ ΧΑΡΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ...
Απολαυστε το βιντεο που θα σας κανει να νιωσετε υπερηφανοι, και ποτε μα ποτε και για κανεναν λογο μην αφησετε μονη της την μεγαλη μας αγαπη...



ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου