ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Tatoo του Ολυμπιακου και της Θυρας 7 εχουν πολλοι Αντιτς ...ποσοι το τιμουν εχει σημασια

Tatoo του Ολυμπιακου και της Θυρας 7 εχουν πολλοι Αντιτς ...ποσοι το τιμουν εχει σημασια

09/03/2014

Εγω πρωτα απολα σεβομαι την προσφορα σου στον Ολυμπιακο Περο...αλλα σεβομαι και του Μπαρτζωκα αλλα και του καθενος καλαθοσφαιριστη που περναει και προσφερει εστω και λιγο στην ομαδα αλλα....
Εεμενα μην μου δειχνεις tatoo του Ολυμπιακου και της Θυρας 7 και μην μου πουλας γαυροφροσυνη επειδη το εφιαξες , χιλιαδες εχουν τετοιο tatoo το θεμα ειναι ποσοι το τιμουν οπως του αξιζει ξερεις...
Εγω δεν εχω τετοιο tatoo και ειμαι οπαδος του Ολυμπιακου 40 χρονια απο 10 χρομων στο Καραισκακης και στο ΣΕΦ απο οταν χτιστηκε...και εννοειται δεν εχω βγαλει ποτε ουτε μια δραχμη η ευρω αν προτιμας απο τον Ολυμπιακο...το αντιθετο μαλιστα...
Εχει γινει της μοδας να χτυπανε παικτες τετοια tatoo και χωρις βεβαια να σημαινει οτι δεν τοκαναν με την καρδια τους και οτι το πιστευουν που τοκαναν αλλα...
Γαυρος για να εισαι γνησιος θα πρεπει να κανεις και καποια αλλα πραγματα για να δειξεις την γαυροφροσυνη σου και την αγαπη σου στην ομαδα αυτη που λεγεται ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ..
Οσο και αν σε εχει πονεσει κατι και στεναχωρεσει δεν το λες...και ιδιαιτερα στα media το κρατας μεσα σου και ας σε ποναει, και νασαι σιγουρος οτι η ιστορια θα σε δικαιωσει ειτε εισαι παικτης ειτε εισαι οπαδος.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΓΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΚΑΙ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ.
ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΑΥΡΟΙ....ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ...
Αλλα..στεκονται διπλα στην ομαδα και την στηριζουν μεχρι τελους και τους παικτες και τον προπονητη, και σε αυτην την δεδομενη στιγμη που διαλεξες να βγαλεις τα παραπονα σου , αυτα που δεν εβγαλες σε συνεντευξη την ωρα που επρεπε, ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ.
Ακομα και αν ειχες δικιο τοχασες και επεσες στα ματια των Ολυμπιακων οπαδων, στα δικα μου σιγουρα...κανεις δεν ειναι πανω απο τον Ολυμπιακο ακομα κι εγω που δεν πληρωθηκα ποτε μου ενω εσυ απολαμβανες τον παχυλο μισθο σου και αυτος ο λογος και μονο μου δινει το δικιο με το μερος μου.ΑΛΛΟ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΠΑΔΟΣ ΑΝΤΙΤΣ...Οπαδιλικια με tatoo αλλου οχι στον κοσμο του Ολυμπιακου.
Aν δεν μας κανει ο Μπαρτζωκας θα το αποφασισει ο ερυθρολευκος λαος και μετα η διοικηση και οχι εσυ, που περιμενες τα ασχημα αποτελεσματα για να βγεις να βγαλεις τα εωψυχα σου μαζι του κανοντας μας επιδειξη του ερυθρολευκου tatoo σου....
 Σε ευχαριστουμε που βοηθησες επι πληρωμη γιατι αυτο ισχυει για ολους, παικτες και προπονητες που περνουν απο την ομαδα, αλλα κακο στην ομαδα την συγκεκριμενη στιγμη δεν θα σε αφησουμε να κανεις...

ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ...

Ο ΟΠΑΔΟΣ

ALEX WEB RADIO/TV


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου