ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Καραμάνος: "Νιώθω περήφανος που με επέλεξε ο Ολυμπιακός"

Καραμάνος: "Νιώθω περήφανος που με επέλεξε ο Ολυμπιακός"

Ο Τάσος Καραμάνος μίλησε για πρώτη φορά μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό και αποθέωσε Μίτσελ, ο οποίος τον ήθελε διακαώς στην ομάδα του Πειραιά.
Ο Έλληνας επιθετικός με δηλώσεις του στην κάμερα της Nova μίλησε για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό από του χρόνου το καλοκαίρι, ευχαρίστησε τον Ατρόμητο, τόνισε πως κέρδισε ένα προσωπικό στοίχημα, ενώ δήλωσε περήφανος που τον επέλεξαν οι ερυθρόλευκοι και ο προπονητής Μίτσελ.

"Ήταν ένα προσωπικό στοίχημα για εμένα όταν ρθα από τον Αστέρα Μαγούλας, ένα ερασιτεχνικό σωματείο. Κοίταζα πάντοτε την κάθε πρόκληση και την κάθε ομάδα που θα αγωνιζόμουν σαν ένα βήμα και δεν κοίταζα ποτέ μακριά. Ήθελα πάντοτε να εξαντλώ την πραγματικότητα. Ο Ατρόμητος μου έδωσε τη δυνατότητα να αγωνιστώ στην Α' Εθνική, ωστόσο πάντα είχα στο μυαλό μου να κάνω ένα βήμα παραπάνω και για τις δικές μου φιλοδοξίες και για να βγάλω ασπροπρόσωπους τους ανθρώπους που με επέλεξαν από μία χαμηλή κατηγορία να με φέρουν στα σαλόνια της Α' Εθνικής.


Από εκεί και πέρα, είναι μία πολύ μεγάλη ευχαρίστηση για εμένα προσωπικά. Νιώθω περήφανος που με επέλεξε ο Ολυμπιακός για να με έχει στο ρόστερ του από την επόμενη χρονιά και πλέον το μοναδικό που έχω εγώ να κάνω είναι να ανταποκριθώ σε αυτό το κάλεσμα και να μην έχω το μυαλό μου μόνο στην μεταγραφή αυτή, αλλά να προσπαθώ να αποδεικνύω μέρα με τη μέρα ότι και δικαίως αυτοί οι άνθρωποι έκαναν αυτή την κίνηση, αλλά και για να ευχαριστήσω ακόμη μία χρονιά αυτή την ομάδα που με έφερε στο προσκήνιο της Α' Εθνικής", δήλωσε αρχικά ο Τάσος Καραμάνος και συνέχισε:

"Εγώ γενικότερα σαν χαρακτήρας και σαν ποδοσφαιριστής δεν έβαζα  ποτέ το προσωπικό μου συμφέρον πάνω από το ομαδικό. Εγώ είμαι χαρούμενος όταν είναι καλά η ομάδα, όταν κερδίζει και προοδεύει η ομάδα, παρά να έχω εγώ μία επιτυχία και η ομάδα μία αποτυχία. Δεν συνάδουν οι φιλοδοξίες που έχει ένας αθλητής αν οι φιλοδοξίες της ομάδας δεν είναι υψηλές και δεν πρωταγωνιστεί. Μόνο έτσι γίνεσαι καλύτερος και πας όσο πιο ψηλά μπορείς. Σίγουρα θέλω να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο και θέλω να βοηθήσω ακόμη περισσότερο τον Ατρόμητο να πετύχει όλους τους στόχους που έχει θέσει. Πόσο μάλλον όταν ξέρω ότι από το επόμενο καλοκαίρι θα είμαι κάπου αλλού, θέλω από τη μεριά μου να τους ευχαριστήσω για όσα μου προσέφεραν αυτά τα χρόνια. Είναι λίγο στενάχωρο που θα αποχωριστώ κάποια παιδιά, αλλά δεν θέλω πάλι να κοιτάω μακριά. Θέλω να μείνω στην πραγματικότητα και η φετινή χρονιά με βρίσκει στον Ατρόμητο, οπότε ότι φιλοδοξία έχει ο Ατρόμητος για φέτος έχω και εγώ".

"Δέλεαρ ο Μίτσελ"

Για τους Δώνη, Παράσχο και Μίτσελ, ο 24άχρονος (21/9/1990) επιθετικός είπε: "Πριν απαντήσω στην ερώτηση θέλω να αναφερθώ και στον Στέλιο Βογιατζή, τον οποίο είχα προπονητή στον Αστέρα Μαγούλας γιατί όταν έφυγα από τον Ασπρόπυργο ήταν μια περίοδος πάρα πολύ στενάχωρη και λίγο άδικη προς το πρόσωπό μου. Πραγματικά κάποια άτομα εκεί και ο προπονητής αυτός με απελευθέρωσε γενικότερα σαν άτομο, αλλά και σαν ποδοσφαιριστή. Με άφησε να ξεδιπλώσω όποιο ταλέντο είχα εκείνη την περίοδο και να καταφέρω να ξανανιώσω ποδοσφαιριστής.

Θεωρώ ότι ήταν ένα στοίχημα για εμένα ο Ατρόμητος γιατί ήταν η ομάδα που ήθελα να έρθω εκείνη την περίοδο στην Α' Εθνική. Όταν έμαθα για το ενδιαφέρον αυτής της ομάδας και για τον τρόπο που άρχισε να λειτουργεί τότε είχα στο μυαλό μου μόνο αυτή την επιλογή. Ήμουν πάρα πολύ τυχερός που συναντήθηκα με τον κ. Δώνη γιατί πραγματικά με έβαλε με τον σωστό τρόπο στον δρόμο της Α' Εθνικής. Ποτέ δεν με έβαλε άμεσα στα «βαθιά νερά». Πάντα ήξερε τον χρόνο, ο οποίος θα ήταν ο κατάλληλος για να αγωνιστώ. Με προετοίμαζε πολλούς μήνες μέσα από την προπόνηση, με βοηθούσε, μου μιλούσε όταν με άφηνε εκτός αποστολής στα πρώτα παιχνίδια, λέγοντας μου ότι η ευκαιρία μου θα έρθει όταν νιώσει αυτός ότι εγώ είμαι σίγουρος για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις ενός αγώνα Α' Εθνικής και να κάνω καλό στην ομάδα. Δεν υπήρχε καλύτερο πράγμα από αυτή την υπομονή που έκανα για να αγωνιστώ στην Α' Εθνική. Μόνο καλό μου έκανε αυτή η προσμονή που είχα για να κάνω το πρώτο μου παιχνίδι και θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή που πήραν τα πράγματα στη συνέχεια ήταν χάρη οφείλεται στην επιλογή του κ. Δώνη τότε.

Με τον κ. Παράσχο έφτασε η στιγμή να αγωνιστώ και να καθιερωθώ και χρωστάω και σε αυτόν ένα ευχαριστώ. Όπως και στους ανθρώπους που με βοήθησαν την περσινή χρονιά γιατί αγωνίστηκα σε πάρα πολλά παιχνίδια. Αν και στην αρχή δεν αγωνιζόμουν πάρα πολύ, ποτέ δεν έβαλα τον εγωισμό μου πάνω από την ομάδα και πάντοτε περίμενα την κατάλληλη στιγμή για να είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα όπως πραγματικά γνωρίζω. Αυτοί οι προπονητές με βοήθησαν πάρα πολύ να κάνω αυτό το βήμα στην καριέρα μου που είναι και για εμένα σημαντικό, αλλά και για τον Ατρόμητο κάθε χρόνο να δίνει κάποιους παίκτες σε μεγάλες ομάδες και να δείχνει ότι ποτέ δεν είναι δύσκολο για έναν παίκτη που έρχεται από χαμηλά να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα.

Όσον αφορά τον κ. Μίτσελ, τα δείγματα που έχει παρουσιάσει στην Ελλάδα είναι άκρως ικανοποιητικά και πραγματικά δελεάζουν έναν παίκτη να προπονηθεί μαζί του και να μείνει κάτω από τις εντολές και τις οδηγίες του. Είναι ένα μέρος του ονείρου και αυτό να δοκιμάσω την τύχη μου σε αυτή την ομάδα υπό τις οδηγίες αυτού του προπονητή. Είναι πάρα πολύ ευχάριστο να γνωρίζεις ότι σε θέλει τόσο πολύ ένας προπονητής και πραγματικά από εκεί και πέρα όλο το βάρος πέφτει στα πόδια του ποδοσφαιριστή, ώστε να ανταποκριθεί σε αυτές τις φιλοδοξίες που έχουν αυτοί για αυτόν".


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου