ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Ανακοινωση Παε Ολυμπιακος - Δηλωσεις Κωστα Μανωλα, Eις το επανιδειν....

Ανακοινωση Παε Ολυμπιακος - Δηλωσεις Κωστα Μανωλα, Eις το επανιδειν....

26/08/2014
 
 Τον πρόεδρο του Ολυμπιακού που σεβάστηκε την επιθυμία του και είπε «όχι» σε καλύτερες προτάσεις, ευχαρίστησε ο Κώστας Μανωλάς που προέβλεψε πως κάποια στιγμή θα βρεθεί ξανά στον Πειραιά.

«Θα ξανασυναντηθούμε»!
Λίγη ώρα μετά τη Ρόμα και ο Ολυμπιακός ανακοίνωση την παραχώρηση του Κώστα Μανωλά.

Στην ιστοσελίδα της ομάδας φιλοξενούνται και δηλώσεις του διεθνούς κεντρικού αμυντικού με τις οποίες αποκαλύπτει πως ο πρόεδρος των «ερυθρολεύκων» -τον οποίο και ευχαριστεί για τη στάση του- σεβάστηκε την επιθυμία του να αγωνιστεί στην Ιταλία και απέρριψε άλλες προτάσεις, πιο συμφέρουσες οικονομικά.

Παράλληλα, ευχαρίστησε όλους τους ανθρώπους της ομάδας, αλλά και τον κόσμο που τον αγκάλιασε από την πρώτη μέρα και κατέληξε λέγοντας πως είναι σίγουρος πως κάποια στιγμή οι δρόμοι τους θα συναντηθούν ξανά!

Η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή Κώστα Μανωλά, στην Ιταλική Ρόμα.

Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο διεθνής ποδοσφαιριστής δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος από την πρώτη στιγμή εμπιστεύτηκε το ταλέντο μου, πίστεψε σε εμένα και μου έδωσε απλόχερα όλα τα εφόδια για εξελιχθώ στο κορυφαίο ποδοσφαιρικό επίπεδο. Ο Ολυμπιακός ήταν και είναι για μένα μια μεγάλη οικογένεια και η διαφορά του σε σχέση με τις άλλες ελληνικές ομάδες είναι πολύ μεγάλη.

Θέλω επιπρόσθετα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο που κράτησε το λόγο του, όπως το κάνει πάντα και σεβάστηκε την επιλογή μου να παίξω στη Ρόμα και αρνήθηκε προτάσεις που θα έφερναν περισσότερα χρήματα στον Ολυμπιακό!

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα όσο καιρό ήμουν στον Ολυμπιακό, αλλά και τους συμπαίκτες μου, καθώς χωρίς εκείνους, δεν θα μπορούσα να πετύχω τόσα πολλά.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή, με έκανε μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας και είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή οι δρόμοι μας θα συναντηθούν ξανά
».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου