ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Στρατιώτης Φετφατζίδης

Στρατιώτης Φετφατζίδης

Με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο διέψευσε ο Γιάννης Φετφατζίδης τα σενάρια που τον ήθελαν δυσαρεστημένο για το ότι τον τελευταίο καιρό είναι παροπλισμένος.
Ο νεαρός άσος του Θρύλου τόνισε ότι ουδέποτε εξέφρασε δυσαρέσκεια, τονίζοντας πως κανείς δεν είναι πάνω από τον Ολυμπιακό.
Παράλληλα, ο 20χρονος ξεκαθάρισε πως μοναδικό του μέλημα είναι να δουλεύει σκληρά στις προπονήσεις, προκειμένου να είναι ανά πάσα στιγμής έτοιμος να προσφέρει στην ομάδα του Πειραιά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση - δήλωση του Γ. Φετφατζίδη:


"Με αφορμή συνεχόμενα δημοσιεύματα του Τύπου, το τελευταίο διάστημα, στα οποία γίνεται λόγος για το εάν βρίσκομαι στην 18άδα της ομάδας μας, για το εάν παίζω ή όχι στην βασική ενδεκάδα και ότι με βάση τα παραπάνω έχω εκδηλώσει δυσαρέσκεια, θα ήθελα όπως κάθε σωστός επαγγελματίας ποδοσφαιριστής να δηλώσω κατηγορηματικά τα ακόλουθα:

α) Αναμφίβολα όλοι οι ποδοσφαιριστές, από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο, τόσο σε ηλικία, όσο και σε αξία, θέλουν να παίζουν και να συμμετέχουν στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας τους, όμως πάνω απ' όλα και όλους μας βρίσκεται η ίδια ομάδα, ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Είμαστε όλοι μέρος ενός συνόλου και σε αυτό τις αποφάσεις τις παίρνει ο προπονητής με στόχο το καλό του συνόλου και την αξιοποίηση του καθενός μας, ξεχωριστά.

β) Δεν έχω εκδηλώσει ποτέ κάποιου είδους δυσαρέσκεια, και δεν μπορώ να καταλάβω πως προκύπτει στα δημοσιεύματα κάτι τέτοιο. Γνωρίζω και σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή μου, που είναι ο μόνος που αποφασίζει για το ποιος από εμάς θα είναι στην 18άδα ή στην ενδεκάδα και δικό μου μέλημα είναι να προπονούμαι καθημερινά και να είμαι πάντα έτοιμος για να παίξω όταν μου ζητηθεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου