ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Θέλω να μείνω

Θέλω να μείνω

02/06/2011
Η Δανία δίνει μάχη για τα προκριματικά του Euro 2012 με αντίπαλο την Ισλανδία στο Ρέικιαβικ και ο Ντένις Ρόμενταλ φυσικά είναι στην αποστολή. Άλλωστε, παραδοσιακά πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της πατρίδας, αν και στον Ολυμπιακό δεν μπόρεσε να δείξει τις πτυχές του αδιαμφισβήτητου ταλέντου στον πρώτο του χρόνο στην ομάδα.

Ο ερυθρόλευκος δεξιός μέσος, ρωτήθηκε από τους Δανούς δημοσιογράφους για το μέλλον του, καθώς πολλά δημοσιεύματα τον φέρνουν εκτός Ρέντη τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο ίδιος όμως, απάντησε στην ιστοσελίδα «jv.dk» ότι δεν έχει περάσει από το μυαλό του ενδεχόμενο να φύγει.

Ο Ρόμενταλ σχολίασε χαρακτηριστικά: «Ο στόχος μου δεν είναι άλλος από το να παίξω στον Ολυμπιακό και τη νέα χρονιά και να ξαναπάρω το πρωτάθλημα. Θέλω να συνεχίσω να παίζω στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι κάτι το οποίο είναι αποκλειστικά δικό μου θέμα.

Εγώ από την πλευρά μου αισθάνομαι μια χαρά στην Ελλάδα και θέλω να μείνω, για να δείξω τι αξίζω. Πιστεύω ότι έχω δείξει πώς αξίζω να παίζω».

www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου