ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

«Θα συντριβούν οι συκοφάντες»

«Θα συντριβούν οι συκοφάντες»

24/06/2011
Πιο αποφασιστικός και πεισμωμένος από ποτέ είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά την επίθεση λάσπης που δέχεται ο ίδιος και ο Ολυμπιακός.

Σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της ιστοσελίδας theplayer.gr, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός έστειλε ηχηρό και σαφέστατο μήνυμα προς όσους δεν μπορούν να ακολουθήσουν το δρόμο που βαδίζει ο Θρύλος, σε συνομιλία που είχε σήμερα στην ΠΑΕ με συνεργάτες του:

«Η παραπληροφόρηση πρέπει να σταματήσει. Είμαι αποφασισμένος να προασπίσω την τιμή και την αξιοπρέπειά μου κι αυτό θα το καταλάβουν όλοι πολύ σύντομα. Οι σκευωροί και οι συκοφάντες μου, θα συντριβούν», έλεγε σε πολύ έντονο ύφος ο Βαγγέλης Μαρινάκης και συνέχιζε:

«Δεν είναι δυνατόν να με έχουν στο στόχαστρο και να προσπαθούν να μειώσουν την τιμή και την αξιοπρέπειά μου όταν είμαι ο μοναδικός επιχειρηματίας που από το περασμένο καλοκαίρι μέχρι τώρα έχω επενδύσει αποδεδειγμένα περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ. Με έχουν στοχοποιήσει, όπως έχουν στοχοποιήσει και τον Ολυμπιακό φυσικά, αλλά δεν θα καταφέρουν να μας πλήξουν».

Είναι πασιφανές ότι ο πρόεδρος του Ολυμπιακού προετοιμάζει τις επόμενες κινήσεις του, όπως σαφές είναι επίσης ότι δεν πρόκειται να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Αυτό που τόνιζε ακόμα είναι ότι «ο Ολυμπιακός είναι η μοναδική ομάδα από τις θεωρητικά μεγάλες που έχει ήδη ανακοινώσει 4 μεταγραφες, ενώ οι υπόλοιποι ψάχνονται με το παρασκήνιο».

www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου