Ο Δημήτρης Καλόπουλος είναι στη λίστα όσων ασκήθηκε ποινική δίωξη για τα στημένα, ωστόσο ο ίδιος αρνείται τα πάντα και αναρωτιέται γιατί καλείται.
«Δεν έχω διαβάσει τη δικογραφία. Δεν υπάρχει διάλογος δικός μου. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Από δημοσιογράφους έχω μάθει για την δικογραφία και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εμπλέκεται το δικό μου το όνομα», είπε ο διαιτητής στον ραδιοφωνικό σταθμό «FM 100».
Για το ντέρμπι σχολίασε: «Για ζητήματα ηθικής τάξεως δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου. Λάθη γίνονται σε παιχνίδια από τους διαιτητές και για αυτά μπορείτε να με κρίνεται, αλλά το ξανά επαναλαμβάνω για ζητήματα ηθικής τάξεως δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου. Δέχτηκα απειλητικά μηνύματα και τηλεφωνήματα. Πήγα στην αστυνομία και τα κατέθεσα. Ωστόσο δεν έγινε ποτέ άρση του απορρήτου. Μάλιστα έγινε και σελίδα στο facebook όπου είχε και το κινητό μου τηλέφωνο».
Για το αν μετά επικοινώνησε με τον Πιλάβιο απάντησε: «Καμία επικοινωνία δεν είχα με τον Πιλάβιο για να μου πει για διαιτησία».
Για τον αν γνωρίζει τον Αχιλλέα Μπέο ή έχει έρθει ποτέ σε επικοινωνία μαζί του εξήγησε: «Δεν τον γνωρίζω προσωπικά μόνο εξ όψεως τον κύριο Μπέο. Δεν βρεθήκαμε ποτέ ιδιωτικά. Όσες φορές έχουμε συναντηθεί ήταν γιατί ορίστηκα να σφυρίξω τα παιχνίδια της ομάδας του. Δεν με επισκέφτηκε και δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο».
Τέλος, για το αν γνωρίζει τους Μαρινάκη και Κανελλόπουλο είπε: «Ούτε τον κύριο Μαρινάκη, ούτε και τον κύριο Κανελλόπουλο γνωρίζω προσωπικά. Μόνο από τις εφημερίδες. Γιατί θα πρέπει να βρεθώ κατηγορούμενος για συνομιλία που είχαν δύο άλλοι άνδρες;».
www.thrylos.gr