ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ύποπτος ο ρόλος Ζαγοράκη…


Ύποπτος ο ρόλος Ζαγοράκη…

28.06.2011 Ο Δημήτρης Τσορμπατζόγλου σχολιάζει την ανάμειξη του Θοδωρή Ζαγοράκη στο σκάνδαλο με τα "στημένα"
Ύποπτος ο ρόλος Ζαγοράκη…
Λυπάμαι πραγματικά που πρέπει να διακόψω τις διακοπές μου για να μεταφέρω αυτό που έφθασε στο mail μου. Είναι δημοσιογραφικό καθήκον να αποκαλυφθεί η αλήθεια, ακόμη κι αν είναι οδυνηρή για τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ…
Το όνομα του αποστολέα είναι στην διάθεσή μου και μπορώ να διαβεβαιώσω για την εγκυρότητά του.
Μετά τους τρεις πρώτους ξεκάθαρους και πολύ ύποπτους διαλόγους Ζαγοράκη που αποκαλύφθηκαν –όλως τυχαίως χθες- το σημερινό είναι κάτι το οδυνηρό για τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ.
Στον διάλογο που ακολουθεί μιλάει ο Θόδωρος Ζαγοράκης με τον Γ.Π. και η συνομιλία είναι πραγματικό ντοκουμέντο στην υπόθεση… στημένα παιχνίδια – παράνομο στοίχημα – δωροδοκίες- εκβιασμοί- ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Διαβάστε πρώτα εδώ τι τρομερό ειπώθηκε, κείμενο που από αύριο θα δημοσιεύεται σε όλες τις εφημερίδες και τα site.
Γ.: «Έλα πρόεδρε… Όλα καλά; Η σαλάτα που σου έστειλα σου άρεσε;»
Θ.: « Ε βέβαια ρε μαλ…. Από την στιγμή που μου την έδωσε χέρι με χέρι ο χοντρός, δεν είχα καμία αμφιβολία»
Γ. : «Αυτά Θόδωρε πρέπει να τα συνδυάσεις με ψαράκι… Γαύρο κατά προτίμηση…»
Θ.: «Ξέρω ρε συ… Από την Καβάλα είμαι… Τι νομίζεις; Έχω μία καταπληκτική γιαγιά στην λαϊκή που ψωνίζουμε τα φρεσκότερα… (ακατάληπτο) »
Γ. : « Για ψάρεμα πότε θα πας;»
Θ: Μάλλον αύριο. Περιμένω από τον μαλ… τον ψηλό να μου φέρει καλό σκουλήκι, γιατί αλλιώς δεν τσιμπάει…»
Γ. «Την άλλη φορά να πας ανοικτά στο Όρος. Εκεί έχει τα καλύτερα…»
Θ. : «Εμένα μου είπαν να δοκιμάσω στον Βόλο, στον Παγασητικό. Θα τραβηχτώ στον…. (ακατάληπτο)…».
Γ.: «Οκ. φίλε. Τα λέμε…»
Θ: «Καλύτερα όχι από το τηλέφωνο. Από κοντά την άλλη φορά…»
* Αντιλαμβάνομαι ότι το σοκ είναι μεγάλο… Δυστυχώς αποκαλύπτεται πόσο βαθειά χωμένος είναι στην σαπίλα του ποδοσφαίρου μας ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ. Τώρα δικαιώνονται όλοι όσοι -στην Θεσσαλονίκη κυρίως- ζούσαν για την στιγμή που θα αποκαλυφθεί ο βρώμικος ρόλος του Ζαγοράκη στο ποδόσφαιρό μας. Πόσο δίκιο είχαν…
* Όπως μας πληροφόρησε ο αποστολέας ο διάλογος καταγράφηκε στις 23/5 λίγο μετά την σφαγή που προκάλεσε ο μόνιμα ευνοούμενος ΠΑΟΚ στον Παναθηναϊκό, στο πιο κρίσιμο παιχνίδι των πλέϊ οφ όπου κρίνονταν η έξοδος στο Τσάμπιονς ληγκ.
* Μετά και από αυτή την άκρως αποκαλυπτική συνομιλία, δικαιώνεται και ο Βαγγέλης Μπραουδάκης που αποκάλυψε σήμερα γιατί ο ΠΑΟΚ ψήφισε Μπέο για την ΕΠΟ, μια και οι αρχικές δικαιολογίες δεν ήταν δυνατό να πείσουν την… προχωρημένη δημοσιογραφική πιάτσα.
Πηγή: paok24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου