Ο Κώστας Παπανικολάου ήταν καλεσμένος των Αλβέρτη, Ρετζιά και Παπανικολάου (Δημήτρη) στο 3ο Triple Crown Basketball Summer Camp και είχε την ευκαιρία να υπογράψει πάρα πολλά αυτόγραφα σε μικρούς φίλους του μπάσκετ και να μιλήσει για τον Ολυμπιακό και το μέλλον του.

Ο MVP του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Νέων του 2009, είπε για το συλλαλητήριο των οπαδών του Ολυμπιακού με σκοπό την παραμονή των αδερφών Αγγελόπουλων: «Ακόμα δεν είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τους συμπαίχτες μου για να αποφασίσουμε αν θα παρευρεθούμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι δύο τους έχουν προσφέρει πάρα πολλά στο μπάσκετ, ξαναέκαναν τον Ολυμπιακό ισχυρό σε Ελλάδα και Ευρώπη και αν θα μπορούσα να κάνω κάτι για να παραμείνουν θα το έκανα».

Για το αν θα συνεχίσει στον Θρύλο: «Φυσικά και θα ήθελα. Έτσι και αλλιώς είμαι δεσμευμένος με συμβόλαιο αλλά θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός είναι μια από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και από της πιο ιστορικές. Ουσιαστικά είναι η ομάδα που με έβαλε στα βαθιά, που μου έδωσε σημαντικό χρόνο συμμετοχής στην Α1 αλλά και σε ευρωπαϊκά παιχνίδια και νιώθω πολύ όμορφα για αυτό».

Για τον Ντούσαν Ίβκοβιτς: «Είναι μεγάλη μου τιμή να έχω προπονητή έναν άνθρωπο που είναι παγκοσμίως καταξιωμένος. Είναι πολύ απλός άνθρωπός και γνωρίζει πολύ καλά πώς να παίρνει το 100% από τους παίχτες του. Οι απαιτήσεις του δεν είναι παράλογες θα σου ζητήσει ακριβώς ότι και οι άλλοι προπονητές να παίξεις σωστά στην άμυνα να πάρεις το ριμπάουντ, αλλά ο τρόπος του είναι ξεχωριστός. Πιστεύω έγινε σπουδαίος γιατί ήταν πολύ απλός, πράγμα που είναι δύσκολο πολλές φορές. Νιώθω πολύ όμορφα που στα είκοσι ένα μου χρόνια με εμπιστεύεται με μεγάλο χρόνο συμμετοχής, αλλά δεν σταματάω εκεί θέλω να πετύχω όσα περισσότερα μπορώ».

Για τον αποκλεισμό από τη Σιένα και το τι έφταιξε τότε: «Δυστυχώς όσο και αν προσπαθήσαμε να ξεχάσουμε το πρώτο παιχνίδι δεν τα καταφέραμε. Δεν πιστέψαμε ότι μια ομάδα που κερδίσαμε με 48 πόντους θα μας κέρδιζε τρεις φορές και εκεί την πατήσαμε. Οι αντίπαλοι μας μπόρεσαν να αφήσουν στην άκρη το τι έγινε στο πρώτο παιχνίδι έδειξαν μεγάλη θέληση και η σειρά κρίθηκε σε αυτό το στοιχείο».

Για τον αν θα πήγαινε στον ΠΑΟ: «Δεν σκέφτομαι έτσι. Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να πάει η ομάδα μου όσο το δυνατόν καλύτερα».