Ο πρόεδρος των Πειραιωτών, έβαλε τα πράγματα στη θέση τους μιλώντας στο συνέδριο της Θύρας 7, απαντώντας με τον πιο δυναμικό και ξεκάθαρο τρόπο στη λασπολογία των τελευταίων ημερών που δέχεται ο ίδιος και η ομάδα, τονίζοντας πως ο στόχος είναι ο ίδιος και όχι ο Ολυμπιακός!
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης αναφέρθηκε επίσης στη συμπεριφορά που θα πρέπει να επιδείξει ο κόσμος της νέα χρονιά, ειδικά τώρα που η ομάδα επιστρέφει στο Τσαμπιονς Λιγκ, ενώ αναφέρθηκε και στις εξελίξεις στον Ερασιτέχνη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του προέδρου των «ερυθρόλευκων»:

«Έχω να κάτσω σε αυτή τη θέση από πέρυσι όταν παρέλαβα την ομάδα από τον κ. Κόκκαλη. Ένα χρόνο πριν,  η ομάδα όπως όλοι θυμάστε είχε αρκετά προβλήματα, έφερα καινούριο προπονητή, πήραμε παίκτες και αντικειμενικά παίξαμε το καλύτερο ποδόσφαιρο πέρυσι και πήραμε δίκαια το πρωτάθλημα και με μεγάλη διάφορα μάλιστα. Όποιος δεν τα βλέπει αυτά και δεν μπορεί να τα παραδεχτεί, έχει πρόβλημα.
Έχουμε κάνει εδώ και καιρό το σχεδιασμό μας έχουμε ενισχυθεί αρκετά αλλά θα ενισχυθούμε και άλλο. Είναι ευχάριστο και θετικό που ξεκινάμε με τον ίδιο προπονητή και με ένα σχεδόν πλήρες ρόστερ», είπε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού και συνέχισε:
«Σας ευχαριστώ για τη στήριξη και την άριστη συμπεριφορά που είχατε πέρυσι όλη τη χρονιά, πράγματι είναι αμαρτία  ένα κακό δίλεπτο να αμαυρώνει την εικόνα του Ολυμπιακού (σ.σ αναφέρθηκε στα επεισόδια με τον Παναθηναϊκό). Θέλω όμως να ζητήσω ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια από όλους σας και αυτό για δύο λόγους. Πρώτον γιατί θέλαμε όλοι να επιστρέψουμε στο Τσαμπιονς Λιγκ και απ’ τη στιγμή που το κατορθώσαμε θα πρέπει να μην γίνει το παραμικρό και δεύτερον γιατί με τη γενική κατάσταση και τον αναβρασμό που επικρατεί στην κοινωνία μας τις τελευταίες ημέρες είναι πολλοί εκείνοι που θα προσπαθήσουν να μεταφέρουν αυτή τη κατάσταση και στο γήπεδο».
Στη συνέχεια ο κ. Μαρίνακης αναφέρθηκε και στα γεγονότα των ημερών με τις υποθέσεις των στημένων και τον πόλεμο λάσπης που δέχεται ο ίδιος και ο Ολυμπιακός:
«Ανέλαβα μια ομάδα που αγαπώ και δαπάνησα πολύ χρήμα αλλά και προσωπικό χρόνο, αλλά πέτυχα να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να έχουμε σωστή οργάνωση ως εταιρία. Υπάρχει μια τρομερή επιχείρηση αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης με τόνους λάσπης εναντίον μου αλλά και εναντίον του Ολυμπιακού. Να ξέρετε ότι η παραπληροφόρηση για στημένους αγώνες και εγκληματικές οργανώσεις δεν μας αγγίζουν. Προσωπικά όμως έχω ένα περιβάλλον μια οικογένεια και μεγάλες επιχειρήσεις, και όλη αυτή η επιχείρηση λάσπης και με έχει επηρεάσει και με έχει στεναχωρήσει αφάνταστα. Δεν σας κρύβω ότι έκανα δεύτερες σκέψεις για την παρουσία μου στον Ολυμπιακό όμως το πάθος και η αγάπη που έχω για αυτή την ομάδα αλλά και η στήριξη του κόσμου με κάνουν να είμαι παρών και ακόμα πιο δυνατός. Ήμουν μπροστά, δεν κρύφτηκα ποτέ και προσπάθησα να προστατεύσω τα συμφέροντα της ομάδας μας και επειδή νομίζω πως ο στόχος είμαι εγώ, ας χτυπήσουν εμένα και ας αφήσουν τον Ολυμπιακό».
Τέλος, αναφέρθηκε και στον κ. Κουντούρη και τις εξελίξεις στον Ερασιτέχνη, τονίζοντας πως χρειάζεται τη στήριξη όλων:
«Ο Ολυμπιακός είναι ενιαίος, πρέπει όλοι να είμαστε κοντά στην ομάδα σε όλα τα τμήματα. Ο κ. Κουντούρης επιστρατεύτηκε για τον Ερασιτέχνη, θα έχει τη στήριξη τη δικιά μου αλλά χρειάζεται τη στήριξη όλων μας».
www.thrylos.gr