ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ανακοινώθηκε ο Κοστάντσο (video)


Ανακοινώθηκε ο Κοστάντσο (video)
10/6/2011
Ο Φράνκο Κοστάντσο είναι και επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού: "Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού τερματοφύλακα Φράνκο Κοστάνσο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας". Ο Κοστάντσο μετά από την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που τελείωσαν όλα χωρίς πρόβλημα. Τώρα περιμένω πως και πως να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες και να μπω στο κλίμα της ομάδας. Μου αρέσει πολύ η Αθήνα. Έχω μιλήσει με τον Ιμπαγάσα για τον Ολυμπιακό και για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα αλλά και για το κλίμα στο γήπεδο. Μου αρέσει πολύ που ο κόσμος είναι θερμός και βοηθάει συνέχεια. Στόχος μου είναι να βοηθήσω και εγώ για το πρωτάθλημα αλλά και για να κάνουμε το παραπάνω βήμα στην Ευρώπη».



www.rednews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου