ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Γκρμπιτς: "Αδελφός ο Πάντελιτς, φανταστικός ο Ιμπαγάσα"

Γκρμπιτς: "Αδελφός ο Πάντελιτς, φανταστικός ο Ιμπαγάσα"

Για τις πρώτες μέρες του στον Ολυμπιακό και το γκολ που σημείωσε κόντρα στην Πολόνια Βαρσοβίας, μίλησε ο Πέταρ Γκρμπιτς, ο οποίος χαρακτήρισε τον Μάρκο Πάντελιτς αδερφό και τον Αριέλ Ιμπαγάσα φανταστικό.
Ο Σέρβος μίλησε στα ΜΜΕ της πατρίδας του, εκφράζοντας την επιθυμία μέσω του Θρύλου να παίξει και στην Εθνική του ομάδα.
"Πραγματικά, αυτό μπορούσα μόνο να το ονειρευτώ. Τόσο καλό ντεμπούτο", είπε αρχικά και συμπλήρωσε για την συνεργασία του με τον Ερνέστο Βαλβέρδε: "Δεν έχουμε συζητήσει για συγκεκριμένα πράγματα. Εκείνος μου έδωσε συγχαρητήρια για την εμφάνιση μου. Αυτό είναι όλο. Πιστεύω ότι θα μιλήσουμε περισσότερο στις προπονήσεις το επόμενο διάστημα".

Στην συνέχεια ο Γκρμπιτς αναφέρθηκε στην οικογένεια του, αλλά και τον Μάρκο Πάντελιτς: "Η οικογένεια μου πάντα είναι δίπλα και με στηρίζει, ακόμα και όταν κάτι δε μου βγαίνει. Τους ευχαριστώ για όλα. Στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο. Επειδή όλα ήταν νέα, διαφορετικά.

Ποτέ πριν α δεν έχω δουλέψει τόσο σκληρά στην προπόνηση. Απλά, τα πάντα είναι σε μεγαλύτερο επίπεδο. Αμέσως είδα ότι ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα. Ωστόσο, η προσαρμογή μου στο νέο περιβάλλον έγινε ευκολότερη με έναν άνθρωπο που βοήθησε, τον Μάρκο Πάντελιτς. Πάντα ήταν σαν ένας αδελφός! Ήδη έκανε πολλά για μένα. Εδώ τον αγαπούν! Αυτός με βοήθησε πολύ".

Σε ό,τι έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στον Θρύλο υποστήριξε τα εξής: "Αν με ρωτήσεις, εγώ θα πω ότι δεν ξέρω τίποτα. Δουλεύω σκληρά. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και προσπαθήσαμε όλοι εναντίον της Πολόνια Βαρσοβίας. Στη θέση που αγωνίζομαι υπάρχουν οι Ρόμενταλ και Χαβίτο".

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο μεγάλο του στόχο να παίξει στην Εθνική Σερβίας, αλλά και τον Αριέλ Ιμπαγάσα: "Ελπίζω να έχω την ευκαιρία τώρα που είμαι στον Ολυμπιακό. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος. Έχουμε πολύ καλές σχέσεις με τον Ιμπαγάσα. Ο Αριέλ είναι φανταστικός τύπος και πολύ συμπαθής".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου