ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Ο Κώστας Βαξεβάνης μιλάει για τον Μάκη!(video)

Ο Κώστας Βαξεβάνης μιλάει για τον Μάκη!(video)

  Τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής δημοσιογραφίας ταρακούνησε ο Κώστας Βαξεβάνης με την εκπομπή για τον Μάκη Ψωμιάδη. Ο καταξιωμένος δημοσιογράφος μιλάει στο gazzetta.gr για το φόβο που κλείνει στόματα και αποκαλύπτει νέα στοιχεία για τον κατηγορούμενο παράγοντα.

Η εκπομπή «Το κουτί της Πανδώρας» καταπιάστηκε με έναν από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση των στημένων αγώνων, τον Μάκη Ψωμιάδη που παραμένει ασύλληπτος! Ο Κώστας Βαξεβάνης γύρισε πολλά χρόνια πίσω και όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, ασχολήθηκε με τον «ισχυρό παράγοντα» της Καβάλας και με περιστατικά που τον αφορούν και καταδεικνύουν την παράνομη δράση του για πολλά χρόνια.
Το gazzetta.gr επικοινώνησε με τον καταξιωμένο συνάδελφο, ο οποίος μας είπε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα για τον Μάκη Ψωμιάδη και μας αποκάλυψε ότι το 2003 που η αστυνομία τον αναζητούσε και δεν τον έβρισκε χαρακτηρίζοντας τον «αγνώστου διαμονής», αυτός είχε σπίτι απέναντι από το Αστυνομικό Τμήμα του Ψυχικού
-Κώστα, φοβήθηκες καθόλου όταν ξεκίνησες το ρεπορτάζ, αλλά και μετά την προβολή της εκπομπής;
«Μόνο οι ανόητοι δεν φοβούνται. Αλλά αυτό το πράγμα είναι η δουλειά μου. Είναι ειρωνικό να έχω πάει στην άκρη του κόσμου και να έχω καλύψει δημοσιογραφικά τους μεγαλύτερους πολέμους και να φοβάμαι εδώ στη χώρα μου. Από εκεί και πέρα, είναι δουλειά του κράτους να τιμωρήσει όσους κινούνται στην παρανομία. Επίσης είναι δουλειά μιας ευνομούμενης Πολιτείας να προστατέψει εμάς που κάνουμε τη δουλειά μας και να μην έχουμε προβλήματα, μετά την προβολή ανάλογων ρεπορτάζ.»
-Από τότε που προβλήθηκε η εκπομπή, μήπως σε απείλησε κανείς; Μήπως έλαβες κάποιο παράξενο μήνυμα;
«Οχι, δεν συνέβη τίποτα. Άλλωστε όλοι αυτοί που είναι στο προσκήνιο τον τελευταίο καιρό για τους στημένους αγώνες και φυσικά ο Μάκης Ψωμιάδης, είναι σε θέση άμυνας και κρύβονται. Πάντως από τη στιγμή που εγώ ρισκάρω για να βγει η αλήθεια, καθιστώ υπεύθυνο το κράτος και συγκεκριμένα τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χρήστο Παπουτσή για οτιδήποτε μπορεί να μου συμβεί! Εγώ δεν πρόκειται να παίξω κρυφτούλι, ούτε να εξαφανιστώ γιατί απλούστατα έκανα τη δουλειά μου. Μοναδικά μου όπλα είναι το μολύβι και η δουλειά μου και τίποτα άλλο. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι εάν πάθω κάτι εγώ, είτε οι συνεργάτες μου, οι ευθύνες θα ανήκουν στην Πολιτεία που οφείλει να μας προστατεύει και δεν θα το έχει πράξει.»
-Κανείς, όμως, δημοσιογράφος τόσα χρόνια, δεν τόλμησε να ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο παράγοντα
«Ολοι οι άνθρωποι που έχω μιλήσει από τότε που προβλήθηκε η εκπομπή, αυτό με ρωτάνε. Αποτελεί πραγματικά αντίφαση να μιλάμε για ανθρώπους που τυπικά θεωρούνται ευυπόληπτοι επιχειρηματίες, κάνουν βόλτες με τα πούρα τους και συναναστρέφονται με τον υπόλοιπο κόσμο και ο κόσμος να ρωτάει εάν φοβόμαστε! Δυστυχώς, εμείς οι δημοσιογράφοι έχουμε πάψει να παίζουμε τον ρόλο που πραγματικά θα έπρεπε να παίζουμε. Εάν κάναμε σωστά τη δουλειά μας, δεν θα υπήρχαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να κυκλοφορούν ελεύθερα εκεί έξω».
-Γιατί κανείς αθλητικός συντάκτης δεν καταπιάστηκε με τον Μάκη Ψωμιάδη, ή με παρόμοια θέματα;
«Δεν είναι θέμα αθλητικού περιεχομένου. Πρόκειται για ένα σοβαρό πολιτικό θέμα, καθώς περιλαμβάνει τη διαφθορά που μαστίζει την ελληνική κοινωνία. Αλλά απεικονίζει ξεκάθαρα και το επίπεδο μας, το γεγονός ότι κάποιοι θεωρούν αυτούς τους τύπους γοητευτικούς και ενδεχομένως και μάγκες. Αυτό δυστυχώς δείχνει που έχουμε φτάσει.»
-Ναι, αλλά και πάλι επαναλαμβάνω κανείς δεν καταπιάστηκε με ένα παρόμοιο θέμα, όλα αυτά τα χρόνια...
«Ευθύνη των δημοσιογράφων είναι να κάνουν ρεπορτάζ και να φέρνουν στο φως της δημοσιότητας αυτές τις ιστορίες και όχι να δειπνούν με Υπουργούς και Δήμαρχους. Εγώ λοιπόν έκανα απλώς τη δουλειά μου και τίποτα παραπάνω. Μίλησα για έναν άνθρωπο που αθωώνεται συνεχώς και εξαφανίζει ακόμα και εντάλματα σύλληψης που έρχονται από την Ιντερπόλ.»
-Ποιο είναι το μυστικό του Μάκη Ψωμιάδη και μένει ασύλληπτος τόσα πολλά χρόνια;
«Εγώ δεν μπορώ να το απαντήσω αυτό, αλλά κάποιοι άλλοι. Θέλω εδώ να αποκαλύψω, ότι το 2003 έμενε στο Ψυχικό απέναντι ακριβώς από το Αστυνομικό Τμήμα, την ίδια στιγμή που έγραφαν οι αστυνομικοί στις αναφορές τους, ότι δεν μπορούν να τον βρουν. Η ιστορία του Μάκη Ψωμιάδη κρατάει από τη δεκαετία του '70 όταν ανέπτυξε στενές επαφές με ανθρώπους του κρατικού μηχανισμού. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Κρατάει ανθρώπους στο χέρι, ενώ έχει ένα τεράστιο νομικό επιτελείο την ίδια στιγμή που δηλώνει άεργος και καταφέρνει και ξεγλυστράει με νομικά τερτίπια».
-Θα κάνεις και άλλες εκπομπές για ανθρώπους του ποδοσφαίρου που κινούνται στο χώρο της παρανομίας;
«Κάναμε τρεις εκπομπές με τη λογική αυτή, να αποκαλύψουμε ότι πολλοί παράγοντες έχουν διαπλεκόμενα συμφέροντα και παραδικαστικές επαφές με αποτέλεσμα κανείς να μην τους πειράζει. Νομίζω ότι φτάνει μέχρι εδώ, το καθήκον μας το κάναμε. Τώρα έχω υποσχεθεί εκπομπές για την ΑΕΠΙ και τα πνευματικά δικαιώματα και πρέπει να τις βγάλουμε, γιατί και εκεί υπάρχει χορός εκατομμυρίων».
-Εδώ στο gazzetta.gr το ρεπορτάζ με το βίντεο από την εκπομπή σου, είχε χιλιάδες χτυπήματα. Είχες και εσύ στην ιστοσελίδα σου την ίδια ανταπόκριση;
«Κάθε μισή ώρα πέφτει η ιστοσελίδα γιατί δεν μπορεί να αντέξει την πληθώρα των επισκεπτών. Και στην κρατική τηλόεραση, όμως, πήγε καλά, καθώς έκανε πενταπλάσια νούμερα από τα κανονικά, οπότε δεν μπορώ να έχω παράπονο».
-Ωστόσο η ΕΡΤ δεν αξιοποίησε τις εκπομπές σου, καθώς έπαιξαν αρκετά μετά τα μεσάνυχτα, σε ώρα που κοιμούνται οι περισσότεροι.
«Αυτό δεν ξέρω γιατί συνέβη. Εμείς επισήμως έχουμε απευθυνθεί στη διοίκηση και περιμένουμε επίσημη απάντηση. Υπήρχε βέβαια επικαιρότητα, αλλά δεν δικαιολογούσε τέτοια καθυστέρηση. Στην πρώτη μάλιστα εκπομπή αντί να ξεκινήσει στις 10, βγήκε στον άερα στη 01:00. Υπήρχε μεγαλύτερη έκταση του δελτίου ειδήσεων, που βγήκε εκτός χρόνου, αλλά μετά αντί να ακολουθήσει η εκπομπή μου, όπως ήταν προγραμματισμένη, επελέγη για λόγους που δεν γνωρίω το μεθεπόμενο πρόγραμμα! Αυτά δεν γίνονται ούτε στην Ουγκάντα, αλλά δεν πιστεύω ότι φταίνε οι άνθρωποι της ΕΡΤ, αλλά κάτι άλλο...»

Ο ασύλληπτος Μάκης Ψωμιάδης from Kouti Pandoras on Vimeo.

www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου