ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

«Δεν αμφιβάλλω για τους τίτλους που θα έρθουν»

«Δεν αμφιβάλλω για τους τίτλους που θα έρθουν»

8/12/2011
«Δεν αμφιβάλλω για τους τίτλους που θα έρθουν»
Πιο σίγουρος από ποτέ παρουσιάστηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, για τη συνέχεια της καριέρας του. Ο Ισπανός πιλότος τόνισε πως είναι βέβαιος για τους τίτλους που θα έρθουν, ωστόσο το μόνο που χρειάζεται να κάνει, είναι λίγο υπομονή.

Ο Αλόνσο ανάφερε πως βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του, καθώς επίσης και στην καλύτερη ομάδα.

«Δεν το σκέφτομαι πάρα πολύ Ξέρω πως θα μπορούσα να έχω περισσότερα πρωταθλήματα, αλλά δεν μπορείς να προχωρήσεις μπροστά, κοιτάζοντας πίσω, πρέπει να κοιτάς το παρόν και το μέλλον. Ξέρω ότι ο τίτλος θα έρθει αργά η γρήγορα, επειδή είμαι στην καλύτερη ομάδα», ήταν τα λόγια του Αλόνσο.

Ο 30χρονος Ισπανός τόνισε πως το μόνο που πρέπει να κάνει είναι υπομονή,

«Έχω πάρα πολλά κίνητρα, το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή, ελπίζω όχι πολύ, είμαι 30 ετών, δεν ξέρω πόσα χρόνια θα είμαι εδώ. Προς το παρόν είμαι στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας μου και στην καλύτερη ομάδα. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το πρωτάθλημα θα έρθει», συμπλήρωσε ο πιλότος της Ferrari.
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου