ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ....(photos+video)

Ο ΑLEX WEB RADIO/TV ΛΕΕΙ...ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ....(photos+video)

5/12/2011

 Επειδη καποιοι εχουν ασθενη μνημη και επιλεκτικη και με αφορμη ενα δημοσιευμα σε ενα υποτιθεται αντικειμενικο δημοσιογραφικο-ραδιοφωνικο ιστολογιο σε αφιερωμα που εκανε για τον Σωκρατες γραφτηκε οτι καποτε ο ΜΕΓΑΣ ΣΩΚΡΑΤΕΣ συζητουσε με τον ΠΑΟ και τον Βαρδηνογιαννη αλλα λεει δεν υπηρξε επιτυχια στις διαπραγματευσεις και ετσι δεν ηρθε στον ...παναθα...ναι υπηρξαν διαπραγματευσεις

αλλα ξεχασατε να γραψετε και για την ημερα που ηρθε στην Ελλαδα και εγινε μελος του πραγματικα μεγαλυτερου συλλογου στην Ελλαδα και οχι του δευτεροτριτοτεταρτου ...και συναντηθηκε με τους Ριβαλντο και Ζουλιο Σεζαρ και εκανε και τις δηλωσεις που θα διαβασετε παρακατω...δυστυχως...εσεις που τα γραψατε αυτα κυκλοφορατε και στον Πειραια και το παιζετε και...Ολυμπιακοι αλλα ο κοσμος σας ξερει εδω και χρονια....δεν χρειαζεται να πω τιποτε αλλο απλα εχετε την ερυθρολευκη αδιαφορια μου....αυτη σας αξιζει...!Οσο για τον μεγαλο Σωκρατες? να ξερεις οτι τωρα που εισαι μαζι με τα αδελφια μας στον ουρανο με ερυθρολευκη οταν ακους ΑΔΕΛΦΙΑ ΖΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ..εισαι και εσυ ενας απο ολους αυτους...

ΘΡΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΩΚΡΑΤΕΣ !!!

 ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

AΠΟ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΑΥΡΟ

ALEX WEB RADIO/TV

Σόκρατες: "Ολυμπιακός μέχρι το θάνατο μου"

Το Sport24.gr παρουσιάζει την ξεχωριστή σχέση του αξέχαστου Σόκρατες με την Ελλάδα. Το ταξίδι το 2006 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο θαυμασμός για τη χώρα μας και η δήλωση: "Θα είμαι Ολυμπιακός μέχρι το θάνατο μου".
Ο αρχηγός της εθνικής Βραζιλίας στα Μουντιάλ του 1982 και 1986 κατάφερε να εκπληρώσει μία από τις  μεγάλες επιθυμίες του προτού εγκαταλείψει τα εγκόσμια.
 Η αγάπη του για την Ελλάδα ήταν σφοδρή από τα παιδικά του χρόνια. Διόλου τυχαίο, πως ο πατέρας του αποφάσισε να του δώσει το όνομα του Αθηναίου φιλοσόφου.
Τον Νοέμβριο του 2006 ο Σόκρατες αποδέχθηκε με ιδιαίτερη χαρά την πρόταση της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου "Λέοντες" προκειμένου να επισκεφθεί την Θεσσαλονίκη.

Εντυπωσιασμένος από την ελληνική φιλοξενία
"Για μένα είναι μεγάλη χαρά που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Έρχομαι για πρώτη φορά στην χώρα σας και περίμενα 52 χρόνια για να την γνωρίσω. Ομολογώ πως δεν περίμενα τέτοια ζεστασιά και τέτοια θερμή υποδοχή. Νιώθω σαν την πατρίδα μου την Βραζιλία.

Τώρα εδώ δεν είμαι ο ποδοσφαιριστής Σόκρατες αλλά ο άνθρωπος και αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία στην υποδοχή που μου κάνετε.

Το ποδόσφαιρο είναι ωραίο και δεν υπάρχει φαβορί. Πολλές φορές το φαβορί δεν κερδίζει και αυτό κάνει το άθλημα λαοφιλές" ήταν οι πρώτες δηλώσεις του "θρύλου" του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου που είχε αναφερθεί και στην εθνική μας ομάδα.

"Δεν γνωρίζω πολλά για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Με εντυπωσίασε η επιτυχία της εθνικής σας ομάδας στα τελικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στην Πορτογαλία το 2004, όταν και κατάφερε κάτι πολύ σημαντικό για το ποδόσφαιρο. Να νικήσει όλα τα φαβορί και να κατακτήσει το τρόπαιο".


 
Η σχέση του με την ελληνική ιστορία
Ο Σόκρατες δεν είχε παραλείψει να αναφερθεί και στη σχέση του με την ελληνική ιστορία.

Την Ελλάδα την γνωρίζω πριν γεννηθώ και θα έπρεπε να είχα μάθει ελληνικά. Την αγάπη που έχω για την ελληνική ιστορία μου την έμαθε ο πατέρας μου. Είμαι συγκινημένος που βρίσκομαι εδώ.

Έστω κι αν χρειάστηκε να περάσουν 50 χρόνια. Ευχαριστώ όλους τους Έλληνες για την αγάπη και την τρυφερότητα που μου δείχνουν. Αυτό που συμβαίνει είναι εντυπωσιακό".

Δεν θα μπορούσε βέβαια να μην αναφερθεί και στην ελληνική φιλοξενία. "Είναι σαν να βρίσκομαι στο σπίτι μου. 'Εμεινα έκπληκτος από την αντιμετώπιση των Ελλήνων και την συμμετοχή τους στο γήπεδο. Η υποδοχή που μου επιφύλαξαν ήταν μοναδική.

Προσωπικά δεν περίμενα να ήταν τόσο θερμή. Οι 'Ελληνες έδειξαν για άλλη μία φορά ότι συνεχίζουν να με αγαπούν. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και παραμένω εραστής της ελληνικής ιστορίας".


 
Σκόραρε στο φιλικό

Μάλιστα είχε πάρει μέρος σε φιλικό αγώνα, όπου η ομάδα των βετεράνων ποδοσφαιριστών κέρδισε την επίλεκτη ομάδα του Σόκρατες με 5-3. Από τους νικητές τα τέρματα πέτυχαν οι Δράμπης, Προβατίδης, Τσέκος, Μήτογλου και Βρακίδης, ενώ από την αντίπαλη ομάδα σκόραραν οι: Πάπριτσα, Σόκρατες και Αούντεν.

Η επίσκεψη στην Αθήνα

Ένα μήνα αργότερα, ακολούθησε νέα επίσκεψη. Τούτη τη φορά στην Αθήνα. Ο Σόκρατες είχε προσκληθεί από κοινού με τον Καμερουνέζο Ροζέ Μιλά για να παραστεί στην ετήσια Γιορτή Βράβευσης των Κορυφαίων, που διοργάνωσε ο ΠΣΑΤ.

Στο περιθώριο της παρουσίας του είχε δηλώσει: "Αν ήταν 30 χρόνια πριν θα ήταν πολύ ωραία για μένα να παίξω στην Ελλάδα. Λίγα πράγματα ακούμε για το ελληνικό πρωτάθλημα οπότε δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα".

Πελέ η Μαραντόνα;

Επίσης του είχε τεθεί και το κλασικό δίλημμα Πελέ ή Μαραντόνα; "Ο Πελέ και ο Μαραντόνα ήταν "μάγοι" της μπάλας. Δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά ο Πελέ ήταν πιο ολοκληρωμένος παίκτης από τον Μαραντόνα που είχε μόνο το αριστερό του πόδι".

Ο Σόκρατες, ο οποίος είχε τονίσει πως εκείνη την εποχή ήταν πιο εύκολο για εκείνον να παίζει τένις η σκάκι, μίλησε και για τις σπουδές του στην ιατρική.  "Έχω κάνει λίγο απ' όλα, ηθοποιός, μουσικός και πολλά άλλα.

Είμαι ένας άνθρωπος που είχα ένα μεγάλο πλεονέκτημα κατά την διάρκεια της καριέρας μου στο ποδόσφαιρο, αφού παράλληλα μπορούσα να συνεχίσω τις σπουδές μου στην ιατρική.

Γνώρισα αρκετούς ανθρώπους και είμαι ευτυχισμένος για την καριέρα που είχα ως ποδοσφαιριστής".


 
Μέλος του Ολυμπιακού!
Ο άλλοτε παίκτης της Φιορεντίνα δέχθηκε να εγγραφεί στα μητρώα του Ολυμπιακού, προβαίνοντας σε μία εντυπωσιακή δήλωση για τους "ερυθρόλευκους".

"Θα είμαι Ολυμπιακός μέχρι το τέλος της ζωής μου. Είναι ο δημοφιλέστερος σύλλογος στην Ελλάδα, που εκπροσωπεί και υπηρετεί γενικότερα τον αθλητισμό",  δήλωνε πριν από πέντε χρόνια ο Βραζιλιάνος σταρ, ο οποίος παρακολούθησε στο γήπεδο Καραϊσκάκη τον αγώνα του Ολυμπιακού με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς.

Μάλιστα είχε συνάντηση με τους συμπατριώτες του Ζούλιο Σέζαρ και Ριβάλντο.




Σόκρατες - SOCRATES - CORINTHIANS -... by axristone


Σόκρατες - World Cup best Goals _ Socrates - 1982 by axristone

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου