ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Γιαννιώτης: "Ποδοσφαιρικός μου πατέρας ο Κάρολ"

Γιαννιώτης: "Ποδοσφαιρικός μου πατέρας ο Κάρολ"

Ο Ανδρέας Γιαννιώτης μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Ρόι Κάρολ, σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε.
Ο Ανδρέας Γιαννιώτης θα είναι στην αποστολή του Ολυμπιακού, στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Λεβαδειακό, έπειτα τον τραυματισμό του Ρόι Κάρολ. Ο Έλληνας τερματοφύλακας, που αποκτήθηκε από τον Εθνικό Γαζώρου, μίλησε για τον Βορειοϊρλανδό τερματοφύλακα, τον οποίο χαρακτήρισε ποδοσφαιρικό του πατέρα, αλλά και τη μεγάλη αλλαγή που σημειώθηκε στην καριέρα του το περασμένο καλοκαίρι.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Ανδρέα Γιαννιώτη στην κάμερα της Nova:

Ανδρέα, πόσο άλλαξε η ζωή σου φεύγοντας πέρυσι το καλοκαίρι απ' τον Εθνικό Γαζώρου και ερχόμενος στον Ολυμπιακό;

"Ήταν ένα μεγάλο βήμα για εμένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που το κατάφερα. Και δουλεύοντας σκληρά, θα προσπαθήσω να αποδείξω ότι αξίζω να βρίσκομαι εδώ".

Μπορεί λίγο να μας περιγράψεις τις διαφορές που βιώνεις στην καθημερινότητά σου, στις προπονήσεις εδώ στον Ολυμπιακό;

"Δεν έχει καμία σχέση η όλη κατάσταση. Δεν έχει καμία σχέση η Γ' Εθνική με την Σούπερ Λίγκα. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις. Είναι τελείως διαφορετική η οργάνωση, εδώ στον Ολυμπιακό. Είναι όλα πολύ διαφορετικά. Δεν έχει καμία σχέση ο τρόπος ζωής που είχα σε σχέση με αυτόν που έχω τώρα. Η προπόνηση είναι πολύ πιο σκληρή και απαιτητική. Δουλεύουμε καθημερινά στις αδυναμίες μας, στις λεπτομέρειες που με αυτές κάνεις τη διαφορά".

Είσαι μαζί με τον Ρόι και τον Μπάλας. Ο Ρόι είναι και λίγο δάσκαλος για εσένα;

"Εγώ τον Ρόι τον βλέπω και σαν ποδοσφαιρικό μου πατέρα. Είναι ένας μεγάλος τερματοφύλακας. Έχει περάσει από πολύ μεγάλες ομάδες, όπως είναι η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Είμαι πολύ χαρούμενος και αισθάνομαι και περήφανος που βρίσκομαι στην ίδια ομάδα με αυτόν και προπονούμαι μαζί του.  Μαθαίνω καθημερινά απ' αυτόν. Πραγματικά είναι πολύ σημαντικό για έναν νέο ποδοσφαιριστή να έχει τέτοιους συμπαίκτες, όπως είναι ο Ρόι".

Μπορείς να μας πεις το ποδοσφαιρικό σου όνειρο;

"Το όνειρό μου είναι να καθιερωθώ στον Ολυμπιακό. Είναι μεγάλη ομάδα και θέλω να καταφέρω να διατηρηθώ σε υψηλό επίπεδο".

Έχεις κάποιον τερματοφύλακα ως πρότυπο;

"Πρότυπό μου είναι ο Κασίγιας, από μικρός που ήμουν. Τον θεωρώ κορυφαίο".

Στην καθημερινότητά σας τώρα, όπου προετοιμάζεστε για ένα δύσκολο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό, αν κρίνουμε και απ' την παρουσία του στο ματς της περασμένης αγωνιστικής με τον Παναθηναϊκό;

"Ναι, ο Λεβαδειακός φαίνεται πως είναι δυνατός στην έδρα του. Έχει κάνει νίκες. Προέρχεται και από ένα μεγάλο διπλό στο ΟΑΚΑ. Κάτι που έχει ανεβάσει την ψυχολογία των παικτών του. Παρόλα αυτά αν είμαστε συγκεντρωμένοι και προσηλωμένοι στο στόχο μας που δεν είναι άλλος απ' τη νίκη και είμαστε σοβαροί, δε θα έχουμε κανένα πρόβλημα".

Αυτή η διαφορά στη βαθμολογία που έχει δημιουργήσει ο Ολυμπιακός, του δίνει ένα προβάδισμα. Αλλά πως λειτουργεί στην ψυχολογία των παικτών της ομάδας μπαίνοντας σε κάθε παιχνίδι; Αφαιρεί άγχος και πίεση, ή μήπως όχι;

"Υπάρχει κάποια έξτρα πίεση. Αλλά πιστεύω πως αυτό δεν είναι πρόβλημα για εμάς. Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα που πρέπει ν' αντέχει στην πίεση. Μέσα απ' τις προπονήσεις και τη σκληρή δουλειά και μένοντας συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνουμε, δε θα μας απασχολεί τίποτα άλλο".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου