ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

«Είμαι ήδη σε μεγάλη ομάδα…»

«Είμαι ήδη σε μεγάλη ομάδα…»

10/01/2013
 Ούτε καν περνά από το μυαλό του Τζαμέλ Αμπντούν το ενδεχόμενο μεταγραφής στο εξωτερικό. «Είμαι ήδη σε μεγάλη ομάδα. Νιώθω ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό», δήλωσε ο Αλγερινός εξτρέμ.

«Είμαι ήδη σε μεγάλη ομάδα…»
Πανευτυχής στον Ολυμπιακό δηλώνει ο Τζαμέλ Αμπντούν. Μιλώντας στον Τύπο της πατρίδας του, ο Αλγερινός εξτρέμ καθιστά σαφές πως δεν σκέφτεται καν το ενδεχόμενο να μετακομίσει σε άλλη ομάδα, καθώς τονίζει πως «αγωνίζομαι ήδη σε μεγάλο σύλλογο». Παράλληλα, μιλά για τον αποκλεισμό από το Champions League και τη συνέχεια στο Europa League, ενώ αναφέρεται και στους λόγους που απουσιάζει από το Κύπελλο Εθνών Αφρικής.

Αναλυτικά, η συνέντευξη του Τζαμέλ Αμπντούν:

-Για ποιο λόγο θα απουσιάσεις από το Κύπελλο Εθνών Αφρικής; «Είχα έναν μυϊκό τραυματισμό και προτίμησα να μην το ρισκάρω. Σιγά-σιγά επιστρέφω. Δεν ήθελα να πάρω τη θέση κάποιου άλλου στην αποστολή γνωρίζοντας πως δεν θα ήμουν 100% έτοιμος. Με τον τρόπο που παίζω, πρέπει να είμαι πανέτοιμος για να μπορώ να αποδώσω στο μέγιστο».

-Η απόφασή σου ήταν λογική, αλλά ήταν εύκολο να την πάρεις; «Είναι αλήθεια αυτό, αλλά φυσικά και το σκέφτηκα πολύ. Πρόκειται μόνο για μία αναβολή, καθώς ελπίζω να επιστρέψω σύντομα στην εθνική ομάδα και να έχω καλή απόδοση, όπως συμβαίνει τους τελευταίους έξι μήνες. Αυτός ο τραυματισμός ίσως μου έκανε καλό, γιατί ήρθε στη διάρκεια της διακοπής του πρωταθλήματος και μου επέτρεψε να γεμίσω τις μπαταρίες μου».

-Θα παρακολουθήσεις τα ματς της Αλγερίας από τον καναπέ σου; «Φυσικά. Ελπίζω η ομάδα να κάνει καλή πορεία. Θα ήταν ωραίο να έπαιρνε το τρόπαιο. Παρακολουθώ από κοντά την εθνική και ξέρω ότι έχουν τις δυνατότητες να τα καταφέρουν. Ελπίζω να αρχίσουν καλά με την Τυνησία, γιατί η διοργάνωση αυτή είναι πολύ σημαντική».

-Χάρηκες που κλήθηκες ξανά; «Ασφαλώς. Αποδεικνύεται ότι η δουλειά μου αναγνωρίζεται. Συνεχίζω να δουλεύω. Μου λείπει η εθνική, αν και υπήρχαν περίοδοι που δεν καταλάβαινα γιατί δεν με καλούσαν. Όμως αυτά ανήκουν στο παρελθόν, κοιτάζω μπροστά κι ελπίζω να είμαι μέλος της εθνικής στο μέλλον».

-Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στους Αλγερινούς μετά την ατυχία σου; «Θέλω να τους πω πως πραγματικά ήθελα να είμαι στην ομάδα, αλλά-επαναλαμβάνω-πως δεν ήθελα να ρισκάρω, Ελπίζω να είμαι σύντομα κοντά τους, γιατί πάντα ήταν στο πλευρό μου. Χαίρομαι για αυτό. Ο κόσμος του Ολυμπιακού μοιάζει αρκετά με αυτόν στην Αλγερία. Δοθείσης της ευκαιρίας θέλω να ευχαριστήσω και τον κόσμο του Ολυμπιακού για τη συμπαράσταση που μου δείχνουν καθημερινά, είτε στο γήπεδο είτε στο δρόμο που τους συναντώ. Υπόσχομαι πως το 2013 θα προσπαθήσω να τα πάω καλύτερα από το 2012, προκειμένου να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να διατηρήσει τη θέση του στην κορυφή του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα κι όπως σε κάθε μεγάλη ομάδα ο στόχος είναι η κατάκτηση τίτλων».

-Πώς είδες την αρχή της σεζόν για σένα; «Βοήθησα αρκετά την ομάδα, είναι σημαντικό αυτό για μένα. Είμαι σε έναν σύλλογο που με εμπιστεύεται, νιώθω καλά και εξελίσσομαι. Όλα είναι καλά στη ζωή μου».

-Το μόνο κακό είναι ότι ο Ολυμπιακός αποκλείστηκε από το Champions League… «Ναι, κάναμε μια καλή πορεία, αλλά τερματίσαμε πίσω από δύο μεγάλες ομάδες, όπως η Σάλκε και η Άρσεναλ. Τώρα θα λάβουμε μέρος στο Europa League και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καλή πορεία για τον Ολυμπιακό. Για την ιστορία, τον πρόεδρο και τον κόσμο του Ολυμπιακού αξίζει να κάνουμε μια καλή πορεία στη διοργάνωση αυτή».

-Τι μάθατε από τον πρόωρο αποκλεισμό στο Champions League; «Στην Ελλάδα το πρωτάθλημα αρχίζει αργότερα από τα υπόλοιπα. Έτσι δεν έχουμε πολλά επίσημα ματς στα πόδια μας και χάσαμε από τη Σάλκε στην έδρα μας, κάτι που μας πλήγωσε. Είναι κρίμα, γιατί πιστεύω πως έχουμε την ομάδα για να κάνουμε κάτι καλό. Τώρα θα παίξουμε με τη Λεβάντε, θα είναι ένα δυνατό ματς. Αν περάσουμε, θα αντιμετωπίσουμε μάλλον μια μεγάλη ομάδα, την Ατλέτικο Μαδρίτης. Στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά».

-Και θέλετε να πάρετε ξανά το πρωτάθλημα… «Ναι, έτσι είναι. Θέλουμε να κερδίσουμε τα παιχνίδια για να στεφθούμε πρωταθλητές το ταχύτερο δυνατό».

-Αν πάρεις ένα ακόμη πρωτάθλημα, θεωρείς πως θα έχεις κλείσει τον κύκλο σου στον Ολυμπιακό και θα σκεφτείς κάποια νέα πρόκληση; «Ειλικρινά, δεν το σκέφτομαι καθόλου. Θέλω να συνεχίσω εδώ. Αισθάνομαι πολύ καλά στον Ολυμπιακό. Νιώθω πως ο κόσμος με αγαπά κι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Δεν με ενδιαφέρει να κοιτάξω να φύγω. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να μένω συγκεντρωμένος σε αυτό που έχω. Όσοι είναι εκτός δεν ξέρουν τι σημαίνει Ολυμπιακός. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος με φανταστικές εγκαταστάσεις, ένα υψηλού επιπέδου γήπεδο κι εξαιρετικούς οπαδούς. Είναι ένα φανταστικό περιβάλλον για έναν παίκτη. Διεκδικούμε κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και παίζουμε στο Champions League. Γι’ αυτό το μυαλό μου είναι μόνο εδώ. Αν η ομάδα δεχτεί κάποια πρόταση και ο πρόεδρος θέλει να με παραχωρήσει, θα καθίσουμε και θα συζητήσουμε. Για την ώρα όμως, παρότι κάνω καλή χρονιά, δεν τίθεται καν τέτοιο θέμα. Οι μεγάλες ομάδες είναι ασφαλώς δελεαστικές για κάθε παίκτη, αλλά ήδη είμαι σε μεγάλη ομάδα».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου