ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Συνεχίζει τις ανανεώσεις ο Ολυμπιακός

Συνεχίζει τις ανανεώσεις ο Ολυμπιακός

04/07/2014
 
 Δυναμικά συνεχίζει τις ανανεώσεις το τμήμα πόλο γυναικών του Ολυμπιακό, που ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας του με τις Μανωλιουδάκη και Αβραμίδου μέχρι το 2017.

Συνεχίζει τις ανανεώσεις ο Ολυμπιακός
Στον Ολυμπιακό θα αγωνίζονται για τα τρία επόμενα χρόνια οι Φιλιώ Μανωλιουδάκη και Άλκηστης Αβραμίδου, όπως ανακοίνωσαν οι «ερυθρόλευκοι».

Οι δύο αθλήτριες συμφώνησαν μέχρι το 2017 μετά την πετυχημένη χρονιά που είχαν με την ομάδα.

Μετά την σύναψη της συμφωνίας η Μανωλιουδάκη τόνισε: «Είμαι ευτυχισμένη που θα μείνω στην ομάδα της καρδιάς μου γι’ άλλα τρία χρόνια. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο Μιχάλη Κουντούρη και την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου. Είμαι σίγουρη πως όλοι μαζί θα καταφέρουμε σπουδαία πράγματα σ’ Ελλάδα και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια».

Από τη μεριά της η Άλκηστης Αβραμίδου ανέφερε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που θα είμαι άλλα τρία χρόνια μέλος της ομάδας του Ολυμπιακού. Θέλω ν’ ευχαριστήσω τον κ. Κουντούρη και την διοίκηση που μ’ εμπιστεύονται και με τιμούν. Οι προσωπικοί μου στόχοι ταυτίζονται απόλυτα με τους στόχους του Ολυμπιακού. Θέλουμε ο Ολυμπιακός να πάει όσο το δυνατόν ψηλότερα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου