ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

«Οικογένειά μου ο Ολυμπιακός»

«Οικογένειά μου ο Ολυμπιακός»

03/07/2014
 
 Συγκινητικό επίλογο έβαλε μετά από δώδεκα χρόνια στον Ολυμπιακό ο Τάσος Σχίζας. Ο μεγάλος αρχηγός των «ερυθρόλευκων» ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του τονίζοντας πως θα είναι πάντα δίπλα στην ομάδα

«Οικογένειά μου ο Ολυμπιακός»
Το τέλος μιας μεγάλης καριέρας ανακοίνωσε ο Τάσος Σχίζας. Μετά από δώδεκα χρόνια παρουσίας στον Ολυμπιακό ο 37χρονος αρχηγός των «ερυθρόλευκων» είπε το «αντίο», τονίζοντας πως θα μείνει κοντά στην ομάδα.

Μιλώντας στην επίσημη σελίδα του Ολυμπιακού, μάλιστα, ανέφερε: «Πέρασα δώδεκα χρόνια με πολλές χαρές και ελάχιστες άσχημες στιγμές. Είμαι πολύ τυχερός που έμεινα τόσα χρονιά στην ομάδα της οποίας είμαι και οπαδός. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου που συνεργάστηκα μαζί τους τόσα χρόνια. Τους προπονητές που απ’ όλους πήρα πράγματα στην διάρκεια της καριέρας μου, τις διοικήσεις που μ’ εμπιστεύτηκαν και ιδιαίτερα την διοίκηση του Μιχάλη Κουντούρη που κατάφερε έναν άθλο τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

υχαριστώ και τον υπέροχο κόσμο του Ολυμπιακού που ήταν στα εύκολα και στα δύσκολα κοντά μας. Τώρα που τελείωσα νιώθω ότι κέρδισα πιο πολλά από τον Ολυμπιακό από αυτά που έδωσα. Εύχομαι στην ομάδα να συνεχίσει να κατακτά τίτλους και να καταφέρει να κάνει μια διάκριση στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι είναι πολύ κοντά. Ο Ολυμπιακός είναι η οικογένεια μου και θα είμαι πάντα δίπλα
».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου