ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

O ALEX WEB RADIO/TV ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙΣ ΚΑΣΕΤΕΣ ΡΕ ΚΟΥΓΙΑ????

O ALEX WEB RADIO/TV ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙΣ ΚΑΣΕΤΕΣ ΡΕ ΚΟΥΓΙΑ????

Ο Αλέξης Κούγιας και ο Αχιλλέας Μπέος έκαναν τηλεφωνική παρέμβαση στην εκπομπή «Δίκη» σχολιάζοντας τις καταγγελίες του πρώην διαιτητή, Σωτήρη Βοριά για τη... νέα παράγκα.
Αναλυτικά όσα είπε ο Κούγιας στην εκπομπή «Δίκη» του Κυριάκου Θωμαϊδη στο Blue Sky:
«Επελέγην λοιπόν από τον Δαλούκα να τον υπερασπιστώ, που μου είπε ότι γι` αυτό τον κυνηγάνε, για να έχει καλές διαιτησίες ο Ολυμπιακός. Αυτός το αρνήθηκε να το κάνει και γι `αυτό τον κυνηγάνε, Του το είπε ο Μπέος να το κάνει… Στην τελευταία παράγκα συμμετέχει αναμφισβήτητα ο εξυγιαντής. Αν υπήρχε κράτος, θα έπρεπε ο Μπέος και η παρέα του να είναι φυλακή.
Άκουσα 4 κασέτες από άτομο μεγάλου ήθους και επιχειρηματικού εύρους. Όταν γνωρίζεις τα πρόσωπα, καταλαβαίνεις πως είναι αυτοί. Εγώ επειδή εκτιμώ το πρόσωπο που μου είπε για τον αγώνα με τη Μακάμπι, παραιτήθηκα από την υπεράσπιση του Δαλούκα, γιατί δεν μου είπε την αλήθεια. Προσωπικά, ενεπλάκην σε αυτήν την υπόθεση, γιατί παρότι έχω τη φήμη ως «κακό πανί» για τους διαιτητές, μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Επελέγην από τον κύριο Δαλούκα στην καταστροφική για αυτόν υπόθεση. Το ευχάριστο για μένα είναι ότι με επιλέγουν άνθρωποι τους οποίους έχω κατακεραυνώσει.
Αυτός που φωτογραφίζεται με έχει επίσης επιλέξει… Όταν ο Μπέος κυνηγούσε τους Μητροπουλαίους. Βεβαίως, είχαν παράγκα, αλλά ουδείς δεν τιμωρήθηκαν, ούτε καμία ομάδα. Ο Πιλάβιος με έβαλε να ακούσω μία κασέτα από το Μακάμπι – Ολυμπιακός. Άκουσα τις κασέτες, δεσμεύτηκα όμως πως δεν θα δημοσιοποιήσω ακόμα το περιεχόμενό τους.
Σαν δικηγόρος του Δαλούκα δεν μπορώ να το κάνω, σαν πρόεδρος της Παναχαϊκής όμως έχω έμμεσο συμφέρον. Λέξη προς λέξη μπορώ να σας πω. Σε μία από αυτή μάλιστα, αυτός ο παλιάνθρωπος που επικαλείται τα παιδιά του, άκουσα πως απειλούσαν τη γυναίκα του Δαλούκα. Αυτοί οι… αντρούκλες, απειλούσαν τη γυναίκα του Δαλούκα. Είναι συνομιλία χώρου, όχι υποκλοπή. Συνομιλίες με τον αρχηγό της νέας παράγκας. Αυτός μπορεί να επιλέγει τον διαιτητή μίας αναμέτρησης. Ή τους επιλέγει ή τους απειλεί. Πρέπει να πω όμως πως δεν υπάρχει ούτε αναφορά στον Βασσάρα.
Άκουσα τον παραγκάρχη να λέει πως έγιναν ορισμένα πράγματα πριν το Μακάμπι – Ολυμπιακός και το ΆρηςΠαναθηναϊκός. Και κυρίως το πως γίνονται με τις αναφορές σε Τσετσένους και Βουλγάρους δολοφόνους».
Μπέος: «Ο Πατέρας έδωσε τις κασέτες»
Στην εκπομπή έκανε παρέμβαση και ο Αχιλλέας Μπέος, λέγοντας: «Όλα αυτά που είπε ο Κούγιας δεν στέκουν. Δεν γίνεται να λέει πως ο κύριος Βασσάρας είναι αξιόλογος και πως ελέγχω την ΚΕΔ. Θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις στην δικαιοσύνη. Από τον ίδιο άνθρωπο έχουν πάρει τις πληροφορίες. Δεν μας είπαν από πιο μεγαλοπαράγοντα τις πήραν. Αυτό δεν είναι άλλος από τον Νίκο Πατέρα που έφυγε αποτυχημένος από το ποδόσφαιρο. Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν κασέτες, αλλά και να υπάρχουν να αποδείξουν πως εγώ είμαι εκεί. Ουδέποτε έχω εκβιάσει ή απειλήσει τον Δαλούκα. Μπορεί να τον πάρει ο κύριος Πατέρας τον Δαλούκα για να κάνει παρέμβαση. Να του πει βγες να διαψεύσεις αυτά που λέει ο Μπέος».
Βοριάς: «Στο e-mail της ΕΠΟ»
Ο παλαίμαχος διαιτητής Σωτήρης Βοριάς, δήλωσε: «Τις έχω στείλει στο e-mail της ΕΠΟ. Δύο επιστολές.  Ο κύριος Δαλούκας με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως στην επιστολή του στην ΟΥΕΦΑ έγραψε πως δεν έχει καμία σχέση με το παιχνίδι Μακάμπι-Ολυμπιακός. Του είπαν πως τιμωρήθηκε γι’ αυτό το παιχνίδι. Του το είπαν πως θα παίξεις 52-48 υπέρ του Άρη για να ρεφάρεις τα του καλοκαιριού. Αλλιώς θα έρθουν οι Ρώσοι και οι Τσετσένοι και δεν μπορώ να τους ελέγξω».
Στη συνέχεια, υπήρξε τηλεοπτικός διαπληκτισμός ανάμεσα στον Αλέξη Κούγια και τον Αχιλλέα Μπέο. Ο Μπέος ζητούσε επίμονα να μάθει ποιος έδωσε στον Κούγια τις κασέτες. «Δεν είναι του χαρακτήρα μου να απειλώ. Ουδέποτε εκβίασα, ουδέποτε τρομοκράτησα, ουδέποτε απειλώ, ουδέποτε μίλησα για Ολυμπιακό, Μακάμπι και Ιταλία», τόνισε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου.
Οι στιχομυθίες μεταξύ Κούγια, Μπέου:
Κούγιας: «Άκουσα κασέτες που είναι η φωνή σου, τις πήγα σε ειδικό εργαστήριο που επεξεργάζεται φωνές και είπαν ότι είναι η δικιά σου φωνή».
Μπέος: «Απειλώ την γυναίκα του Δαλούκα;»
Κούγιας: «Εσύ λες στην κασέτα ότι εγώ του είπα του Δαλούκα πως θα στείλω Ρουμάνους, Βούλγαρους και Τσετσένους σε αυτόν και την γυναίκα του».
Μπέος: «Τεράστια σημασία έχει ποιος έδωσε τις κασέτες. Αν είναι αυτός που λέω ο γνωστός επιχειρηματίας και πρώην παράγοντας, έχει λόγους να το κάνει και μπορεί να τις έχει φτιάξει. Πιστεύω ότι τις έδωσε ο Πατέρας. Έχω δώσει εντολές στον δικηγόρο μου και του Βόλου να κάνει ότι προβλέπει ο νόμος. Οφείλει να τα αποδείξει στην Δικαιοσύνη και εκεί θα γελάσει ο κάθε πικραμένος».
Σε δεύτερο γύρο τηλεφωνικής κόντρας μεταξύ των δύο ανδρών, ειπώθηκαν τα εξής:
Μπέος: «Φέρε μου επίσημο χαρτί από το εργαστήριο που αποδεικνύει πως είναι δική μου η φωνή στις κασέτες»
Κούγιας: «Κάνε μου αγωγή και θα στο δώσω»
Θωμαΐδης: «Προτείνατε στον Δαλούκα να πάρει δικηγόρο τον Κούγια;»
Μπέος: «Ουδέποτε πρότεινα στον Δαλούκα οτιδήποτε. Δεν συνηθίζω να δημοσιοποιώ ότι λέω με φίλους ή εχθρούς μου»
Κούγιας: «Τον Δαλούκα γιατί τον είπες απατεώνα;»
Μπέος: «Του έχω κάνει μήνυση και στο δικαστήριο θα πω γιατί τον θεωρώ απατεώνα κι εκείνος θα αποδείξει ότι δεν είναι»
Συντάκτης:  Onsports Team

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου