ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

«Hξερα τι έλεγαν για την ηλικία μου»


«Hξερα τι έλεγαν για την ηλικία μου»

23 Μαΐου, 2011
ΙΜΠΑΓΑΣΑΟ Αριέλ Ιμπαγάσα, MVP του φετινού πρωταθλήματος μίλησε για την παρουσία του στον Ολυμπιακό, για τη σχέση του με τον Βαλβέρδε και τον κόσμο του Ολυμπιακού στο κανάλι της Nova.
Για τη γρήγορη προσαρμογή του στην ομάδα:
«Η προσαρμογή μου στην ομάδα ήταν πολύ γρήγορη. Απ' την πρώτη στιγμή, τόσο η ομάδα όσο και ο κόσμος, με υποδέχθηκαν πάρα πολύ καλά. Αυτό ήταν πάρα πολύ καλό για μένα και την οικογένεια μου. Αναφορικά με την απόδοση μου, προσπάθησα απ' την αρχή να βελτιώνομαι συνεχώς. Ήθελα να γίνομαι καλύτερος στην ταχύτητα και στον οργανωτικό τομέα. Στόχος μου ήταν πάντοτε να βοηθάω. Σ' αυτό με βοήθησε η γρήγορη προσαρμογή».
Για τη δήλωση Ριέρα: «Ο επόμενος ηγέτης του Ολυμπιακού είναι ο Ιμπαγάσα»
«Τον Άλμπερτ τον γνωρίζω από παλιά. Ήμασταν συμπαίκτες στη Μαγιόρκα. Ξέρουμε πολύ καλά ο ένας τον άλλον, τόσο εντός αγωνιστικού χώρου, όσο και εκτός. Είναι αλήθεια πως το είχε πει αυτό. Όταν κάποιος διαθέτει αρκετή εμπειρία λόγω ηλικίας, πάντα προσπαθεί να βοηθάει. Οι νεότεροι χρειάζονται βοήθεια. Προσωπικά, πάντα προσπαθώ για την ομάδα. Το έκανα απ' την πρώτη μέρα που ήρθα και με βοήθησε σ' αυτό η αγάπη του κόσμου».
Η επαφή του με τον Βαλβέρδε και πόσο διέφερε ο ρόλος του στη Βιγιαρεάλ σε σχέση με τον ρόλο του στον Ολυμπιακό:
«Στη Βιγιαρεάλ είχαμε τον ίδιο τρόπο παιχνιδιού.  Ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός πως το γνώριζα από πριν. Όταν ο Βαλβέρδε ήρθε στη Βιγιαρεάλ, προσπάθησε να γνωρίσει τους παίκτες. Εμείς προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε στον τρόπο παιχνιδιού που ήθελε ο προπονητής. Νομίζω πως είχα τον ίδιο ρόλο στη Βιγιαρεάλ. Η μόνη διαφορά είναι πως προσπαθούσαμε να κάνουμε πιο γρήγορο παιχνίδι στην επίθεση. Χάρηκα πάρα πολύ όταν έμαθα πως θα έρθει ο Βαλβέρδε στον Ολυμπιακό. Πρώτα γιατί ήξερα τον προπονητή. Κι έπειτα ο Βαλβέρδε γνώριζε καλά τον Ολυμπιακό και το ελληνικό πρωτάθλημα. Και αυτό με βοήθησε στο να προσαρμοστώ πολύ πιο γρήγορα».
Για την καχυποψία με την οποία τον αντιμετώπισε ο κόσμος στην αρχή λόγω της ηλικίας του αλλά στη συνέχεια τον ψήφισε MVP: «Γνωρίζω πως στην αρχή είχε γίνει κουβέντα για την ηλικία μου. Εγώ προσπαθούσα να δουλεύω πάρα πολύ στις προπονήσεις. Ήθελα να διατηρώ την απόδοση μου σε υψηλό επίπεδο. Προσπάθησα πάρα πολύ στις προπονήσεις. Η ανάδειξη μου ως πολυτιμότερου παίκτη της περιόδου με έκανε πολύ περήφανο. Έχω την ικανοποίηση πως τα κατάφερα. Κέρδισα τον κόσμο με την απόδοση μου».
Αν θα ερχόταν πιο νωρίς στην Ελλάδα :
«Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω αγωνιστεί στο ισπανικό πρωτάθλημα. Αν και Αργεντινός είχα πολλές συμμετοχές στην Πριμέρα. Δεν ξέρω πως θα ήταν αν είχα έρθει νωρίτερα. Δέχτηκα την πρόταση απ' τον Ολυμπιακό σε πάρα πολύ καλή στιγμή. Ήταν μια δύσκολη απόφαση. Ήμουν ξένος. Και θα ερχόμουν σε μια ξένη ομάδα την οποία έπρεπε να βοηθήσω για να κατακτήσει πάλι το πρωτάθλημα. Είμαι πολύ περήφανος που το κατάφερα απ' την πρώτη χρονιά. Δεν ξέρω αν έπρεπε να είχα έρθει νωρίτερα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απ' την αλλαγή που έγινε στη ζωή μου, ερχόμενος απ' την Ισπανία εδώ».
Ένα μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού ενόψει της νέας σεζόν:
«Η επόμενη χρονιά θα είναι αρκετά δύσκολη. Ο πρωταθλητής είναι υποχρεωμένος απέναντι στον κόσμο του να βελτιώνεται και να επαναλάβει τις επιτυχίες του. Εκτός απ' το πρωτάθλημα, η ομάδα θα συμμετάσχει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι η σημαντικότερη διοργάνωση όπου μπορεί ν' αγωνιστεί μια ομάδα. Θέλουμε ο κόσμος να έχει εμπιστοσύνη στην ομάδα. Να ξέρει πως η ομάδα προσπαθεί να κάνει πάντα ότι καλύτερο μπορεί. Θα παίζει με τον καλύτερο τρόπο. Όλοι μαζί προσπαθούμε να έχουμε πάντα καλά αποτελέσματα. Πολύ σημαντικό ρόλο για τη συνέχεια θα παίξει η αρχή που θα κάνουμε».
Για τη σχέση του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη:
«Το μεγάλο πλεονέκτημα του Ολυμπιακού είναι το γεγονός πως ήταν όλοι μαζί: Οι ποδοσφαιριστές, ο προπονητής και η διοίκηση. Όλοι ήταν πάρα πολύ κοντά και στήριζαν ο ένας τον άλλο. Στα αποδυτήρια προσπαθούσα να βοηθάω τους νεότερους. Ο Βαλβέρδε ήταν κοντά σε όλους. Το ίδιο έκανε και ο πρόεδρος. Όποτε μπορούσε ήταν δίπλα στην ομάδα. Την υποστήριζε. Όλοι οι παίκτες το ήξεραν αυτό. Από Κυριακή σε Κυριακή πηγαίναμε στους αγώνες με την ψυχολογία του νικητή. Παίζαμε πάντα για τη νίκη».
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου